|
|||
|
|||
Dan heb je het niet op de juiste manier gebruikt.
Ik heb een eigen detailbedrijfje. (Dub-detail) En gebruik RAIN-X op elke auto. Wel behandel ik de ruit voor met een glass cleaner polish. Onze eigen auto rijdt nu twee maanden en ik heb de rain-x nog niet hoeven vervangen. Gr, Pim |
|
||||
|
||||
Quote:
Nadat ik de ruit vervangen had voor een nieuwe ook ff met de polish der over geweest en daarna de rain-x. had alleen maar last van een waas op de ruit en de nieuwe ruitenwissers die klapperden over de ruit! dus de ruit maar weer vervangen en de ruitenwissers ook maar aangezien die bleven klapperen! en het waren wissers van de dealer! |
|
|||
|
|||
Quote:
een waas krijg je enkel als je de rain x niet goed oppoetst de ruit vervangen voor een waas |
|
||||
|
||||
Rain X regeert. heb al 2 jaar geen wissers meer gebruikt.
|
|||
|
|||
nieuw topic over aanmaken ?
ik heb nog leuke reakties over flexwipes waar ik erg tevreden over ben op de polo
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
de dikste 6N2 die ik ken.
dezen auto is super afgewerkt |
|
||||
|
||||
Quote:
na een half uur poetsten moet t toch wel uit gepoetst wezen lijkt mij en jah als je echt een waas op de ruiten heb wil je niet rijden aangezien het dan net leek of je door een wolk aan t kijken was! en kreeg die rommel der niet af dus ruit weg geflikkert en een nieuwe der weer in gezet En ontopic die polo´s horen hier niet in dit topic daar is een appart topic voor in het 6n/9n gedeelte |
|
|||
|
|||
Quote:
dan zal het toch aan u of aan uw handelingen gelegen hebben. ik ken geen enkele gebruiker van rain x die dat heeft voor gehad. maar we zijn hier serieus aan het afdwalen. |
|
|||
|
|||
Ik was al aan het kijken,ik denk goh wel respect voor die uren die ze nodig hadden om een 2f om te bouwen naar een 6n
|
|||
|
|||
Quote:
idd |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Die laatste steilheck heeft echt een vette antenne!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is een antenne voor o.a. kevers en bussen.
|
||||
|
||||
Quote:
Ander wieltje eronder een klaar! |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb nog zelfde soort model hirschman antennes liggen (nieuw) Die werden weer gebruikt voor campers Ach het is net waar je ze voor gebruikt
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||