|
||||
|
||||
Quote:
Uber geil zijn ze geworden Rene........super en ben benieuwd hoe ze onder de dikke corrado zullen staan... Ik weet niet of een rm/rs dop gelijk is aan een RF dop,maar ik heb een kunststof draaidop 6-kant met steel die precies om de dop past en zo los kan draaien...... Zijn er speciaal voor volgens mij...... |
|
||||
|
||||
@Henk: RM is een klikdop.
|
|||
|
|||
Ik heb idd een klikdop,met deze Naafdoppen moet ik ze er echt in slaan,dat wil nog wel,maar het loskrijgen is wat minder
Als ze onder de corrado zitten Henk,moet je maar is komen kijken..ben zelf ook erg benieuwd hoe alles uitkomt en hoe laag de corrado dan is... |
|
||||
|
||||
Quote:
Zeg maar wanneer je ze er onder wilt...dan help ik je mee en neem mijn lage krik wel ff mee..... Wanneer komen de banden er omheen? |
|
|||
|
|||
Quote:
Duurt nog wel even als ze eronder komen,van het voorjaar pas,dan doe ik gelijk de andere uitlaat,middendemper,en onderlip aan de Corrie en de schroefset afstellen op de juiste hoogte,want Renétje wil nog lager Banden bestel ik binnenkort en dan volgende maand er even opblazen met luchtkanon |
|
||||
|
||||
Droom....
|
|
||||
|
||||
Wow!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
mijn nieuwe aanwinst
van het zomer maar ff monteren,en nog ff een paar cm naar beneden schroeven |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit.
|
||||
|
||||
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Quote:
dan hebben we dezelfde dromen.... waar is deze gemaakt?
|
||||
|
||||
"Tuckin' 23's Yo!"
|
|||
|
|||
Quote:
Zitten deze normaal onder een Corrado?
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat je die zwarte/donker bruine corrado bedoeld met die gecleande bumpers die ook op Wörthersee was? Daar lijken ze idd heel erg op!
|
|||
|
|||
Yess, die bedoel ik...
|
|||
|
|||
|
|
|||