![]() |
|
||||
|
||||
![]() nu kachel Zijn. en morgen me ausspuff eens monteren onder me jetter
![]()
|
||||
|
||||
![]() En we zijn weer een week verder... ik ben vandaag om half vijf klaar, dan als een speer naar Breda om nog even een cadeautje uit te zoeken, douchen, uit eten met een vriendin die jarig is, morgen mijn eerste koophuizen/appartementen bezichtigen, daarna de hele middag vrijwillig aan het werk voor een goed doel, 's avonds denk ik in coma liggen en zondag een beetje sporten en een beetje terrasje (maar gezien het weer eerder een barkruk) pakken... en dan zit het weekend er alweer op! Iemand ervaring met in zijn/haar eentje een woning kopen?
|
|||
|
|||
![]() zo het is weekend !!
vanavond niet zo gek veel doen. morgen vroeg naar dememsvaard (of zoiets) een audi 100 kopen als donor, s'middags/s'avonds naar riverdance. zondag (als het niet te gek word zaterdag) naar budel. gr. Martijn Quote:
nee, maar neem iemand mee die er wel verstand van heeft ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zou zeggen: Dedemsvaart ![]() Quote:
Lijkt me best verstandig ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik moet mijn website maken (wat een balle werk btw) moet dit weekend af en ik heb nog niets zal wel veel binnenzitten worden
www.kiwi-star.nl |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kijk naar vergelijkbare appm. (prijs,ligging etc) je kunt je laten adviseren door eigenhuis : http://www.eigenhuis.nl Verder staar je niet blind op "luxe" dingen maar ga structureel te werk: hoe is het leiding werk,elektriciteit werk (genoeg groepen,houtje toutje werk etc) vocht plekken in de badkamer/keuken,hoe oud is de CV/ketel service ? dubbel glas etc etc maak maar een lijsje en vink 1 voor 1 af ![]() suc 6 ! |
|
||||
|
||||
![]() heb je de Audi Martijn??? NICE!
|
|||
|
|||
![]() nope de tl die ik zou huren is kapot (koppakking) dus nu word hij als het goed is gebracht
![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bedankt voor de tips! Is het alweer bijna vrijdag? Gelukkig ben ik vandaag iig om drie uur klaar... rest van de dag/avond in het zonnetje! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Morgen is het vrijdag voor mij! Vrijdag vrij dus morgenavond is het WEEKEND!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() morgen naar het strand en dan lekker lang weekend! tadaaaaa
|
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=Heleen morgen mijn eerste koophuizen/appartementen bezichtigen
emand ervaring met in zijn/haar eentje een woning kopen?[/QUOTE] vooral bij appartementen met meedere koop woningen onder een dak,goed infomeren naar een eventuele vereniging van eigenaren! |
|
||||
|
||||
![]() Zo de server doet t weer hier op de zaak, tijd voor t vrijdag topic dus
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Welke? |
|
|||
|
|||
![]() nog 5 minuten en het is WEEKEND !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Geen idee joh, kon niks hier iig voor 1.5 uur. Het ergste is nog dat de server hier plat/reboot ging omdat er niemand meer kon printen, maar dat kunnen we nu nog steeds niet...
Maar ik moet nog ff, vandaag tot half 5, dan snel naar huis om mijn Golf naar de schadehersteller te brengen en dan vnvnd nog ff een paar wieltjes polijsten denk ik, met een pilsje er bij natuurlijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() print spooler die niet start zeker, heerlijk.
|
||||
|
||||
![]() Had er idd mee te maken, had er een een neiuwe printer gekregen op zijn kamertje.. Maar nu is het dan zo ver WEEKEND!!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nog 8 min en 4 dagen en dan ROCK WERCHTER!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()