|
|||
|
|||
lekker kleurtje !!
gr. martijn
|
||||
|
||||
Gaaf geworden zeg
Die kleur lijkt wel op die van je 20vt Golf, alleen een aantal tinten donkerder
|
||||
|
||||
Inderdaad, mooie demo's zo
|
||||
|
||||
Het is weer tijd om aan het werk te gaan Ruud! ik wacht op de eerste youtjoep film van je frido
|
||||
|
||||
Die Audi Gullies staan echt super! En nou lekker verder met Frido!
|
|
||||
|
||||
De bus is nu echt bijna klaar,
en dan kan ik vlug aan mijn andere project beginnen. |
|
||||
|
||||
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
nice.. te bedenken dat dit een paar maanden terug nog een hok was.
|
||||
|
||||
Sick Campertje hoorrrrrr.... komen die velgen van dezelfde auto als de motor van de Frido?
|
||||
|
||||
Quote:
De Velgen heb ik al 2 jaar en de motor van de frido is nog steeds alleen om alles pas te maken. Nog geen budged om een motor te kopen. Maar heb wel weer een volkswagen als project bij gekocht. (deze week ophalen ) gr ruud |
|
||||
|
||||
Hele knappe t4! Hoe heb je nou die voorkant zover verlaagt? Maximaal geschroefd, of ook andere dempers eronder.
|
||||
|
||||
Hij is momenteel gewoon omlaag geschroeft,
en achter zitten andere veren onder. Maar het rijd voor geen meter, ben ik net achter gekomen Maar er word aan gewerkt. |
|
||||
|
||||
Aha, veelste stug he. Dat rijdt inderdaad voor geen meter. Even zoeken naar een goede set
|
||||
|
||||
weer een nieuw project
hou ons op de hoogte..........please!!!! |
|
|||
|
|||
respect voor je projecten,
|
|
||||
|
||||
Quote:
Als de bus bevalt komt er een leuk schokbreker set onder van vr-cp zoals bij meer projecten. Alleen eerst even kijken of de bus bevalt, anders is het een inverstering voor niets. ps Mijn audi komt binnen kort te koop, die is overbodig geworden. audi a4 130 pk tdi dolfijn grijs BJ 8-2002 km 175000 (het is een zeer goede uitvoering) Ongeveer 3 jaar al in bezit. nieuwe project vw bj 1980 diesel |
|
||||
|
||||
Wat zal de vraagprijs van die A4 worden? Misschien dat ik mijn moeder zo gek kan krijgen...
|
|
||||
|
||||
Zo, deze week maar weer eens aan de fridolin gewerkt.
De achterklep bleek ook al niet zo goed te zijn, dus heb ik hiervan de binnen kant half moeten verwijderen. Ook de bumpersteunen zijn opnieuw uitgeboord en getapt, zodat deze weer in de bumper gelast kunnen worden. ps: Morgen gaan we het volgende project ophalen Gr Ruud |
|
||||
|
||||
Ben dit project al een hele tijd aan het volgen. En zit met smart te wachten tot het eindproduct er is... Vette Respect!
|
|||
|
|||
Ik heb ook respect maar ben toch wel nieuwsgierig wanneer hij eindelijk af gemaakt wordt.
Want je schrijft dat je je volgende project gaat ophalen... Dus dan duurt het weer langer met de Fridolin... En dat vind ik toch wat jammer... Iedereen lekker maken met de dikste plannen maar er komt elke keer wat tussen... Los van mijn ongeduld zit ik natuurlijk met spanning te wachten om meer info te krijgen van je vorderingen