|
||||
|
||||
Quote:
had hem gevonden, hij stond te koop via tristan van K-A-R-S |
|
||||
|
||||
Gisteren in Hardegarijp, en vandaag voor Meindert Fietsen in Leeuwarden [omstreeks half vijf] een FRAM Kever.
En van Leeuwarden naar Hardegarijp een paar minuten later... Oeds
|
|||
|
|||
ziekenhuis Dokkum vanmorgen tussen Alkmaar en Beverwijk |
|
||||
|
||||
Mexico beige kever met whitewals, op het oog in origineelstaat, BP Ijsselallee Zwolle woensdag 06 april ca half 8.
|
|
||||
|
||||
elke ochtent een platte witte golf 2 op de weg van marsum en beetgummermolen om 7 uur ong meestal, en bijna elke middag rond 5 uur tussen bolsward een beetgumermolen een rood achtige golf 1
|
|
||||
|
||||
Afgelopen week op het werk. Rail Terminal Eindhoven / Van Rooijen Logistiek |
|
||||
|
||||
Quote:
En vandaag een geel/bruine Fram kever aan de archipelweg in Leeuwarden gespot. En gister aan het eind van de middag een donker groene scirocco MK1 (JT in het kentenen) Deze reed achter me van de Mac Donalds Goutum tot aan Beetgummermolen.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Quote:
Zelfde plek denk ik, jonge schijnt daar te werken. Archipelweg is toch daar bij de Centrale?
|
||||
|
||||
Volgens mij de Polo van Matt202 gisteravond rond 7 uur in Stein.
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
dat kan alleen als je langs mijn huis bent gereden.. staat alweer een tijdje stil, vandaag en van het weekend verder knutselen |
|
||||
|
||||
Zonet bij knp rijnsweerd richting den haag en nieuwegein een LT28 a la hippiestyle gezien
|
||||
|
||||
Quote:
Als jij in een zijstraat woont kort bij het centrum, was het inderdaad bij je huis
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
op de maasdijk hier,
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Wat, een voorrangsbord? ;-)
|
||||
|
||||
woensdagavond rond 17:40 uur net voorbij Moergestel op de A58 richting Best/Eindhoven een zwarte Rallye, volgens mij rechtsonderop de achterruit een sticker.
Ik ging precies de ander kant op dus het was wat lastig spotten. |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, tussen de centrale en het Cambuur stadion Zeg maar.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Quote:
that's me! |
|
||||
|
||||
Quote:
Was dat voor een monsterkit