|
||||
|
||||
Gistermiddag iets na 17.00 uur een lage rode Jetta met gele koplampen(Advilbob ?) bij de oprit Woonboulevard Heerlen.
|
||||
|
||||
Gisterenavond rond kwart over 6 's avonds op de provinciale weg van Nieuwstadt naar Echt; groene MK2 op dikke sloffen. Zat er een paar auto's achter, dus kon het niet precies zien.
|
||||
|
||||
Zonet op de kruising van de Slek bij Echt: zeeblauwe kever met een oranje streep over het dak, en iniedergeval een Amerikaanse achterbumper. Ik zag hem te laat, dus niet gezwaaid..
|
|||
|
|||
Vanavond Haarlem Randweg kruising Zijlweg: Golf 1, wit, zo te horen met Webers of motorcabs.
Trok hem stevig door twee versnellingen heen. Stikkertjes op rechter achterruit.
|
||||
|
||||
vanmiddag tussen 12 en 1300 een dikke donkere 6N gespot op de a29 richting oud beyerland, tussen de pomp en de afrit Oud beyerland....
ik hing met me jetta al 15 km achter een zilvere ML die me niet voor bij wou laten... pfff
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Heb even niet meegekregen wie die witte van Salih nu gekocht heeft maar kwam hem net tegen net voorbij Antwerpen richting Gent.
|
||||
|
||||
Parelmoer witte A6 avant USA in origineelstaat A 28 richting Amersfoort, heb deze ook al eens zien staan in Ermelo.
Een lage mooie zilveren Golf 3 variant met als ik het goed zag een Iv front en gecleande achterkant op de Outputweg in Amersfoort. De USa golf 3 van Thomas bij de Peugeot in Nijkerk Een dikke golf IV op BBs en aan de Kronkels in Bunschoten Spakenburg Een nette polo bij 123 bandenboer aan de kronkels in Bunschoten Spakenburg Beige mk2 oldschool met oud blauwe platen, een jetta front en een uitlaat, het leek wel een trompet.. En een T4 zilvergrijs met kermisverlichting voor en een trekkertrek sticker achterop dacht me van de weg te duwen op de A 28 richting Zwolle. Wat dacht je nou dat ik daar van onder de indruk zou raken of me zou laat verlagen door links te blijven rijden of op de rem te gaan staan?? En op naar de volgende, een reclame voor de Vw liefhebber.. |
|
||||
|
||||
Tussen 14.00 en 15.00 uur in Stiens een blauwe MK1 Scirocco. (afslag naar Britsum)
Een deze week een type 3 variant in Stiens, deze staat regelmatig hier om de hoek geparkeerd hij/zij werkt hier volgens mij. Woensdagmiddag bij de Karwei in Leeuwarden, een Golf GTI MK2 edition
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
|||
|
|||
ik zie in Hoorn af en toe een oude polo rijden met volgens mij een houten grijsgeverft rechter achter "raam" met een hartje dat niet grijs is. of het raam is grijs geverft behalve het midden
|
||||
|
||||
op de amelandlaan in heerenveen een lage blauwe jetta mk1
|
|
|||
|
|||
in elsloo vanmiddag een lichte blauwe jetta2 met verroeste motorkap
|
|
||||
|
||||
in staphorst langs de industrieweg achter een showroomruit,erg mooie blauwmetallic golf country.
op de weg tussen marknesse en vollenhove bij een boerderij een giga aantal golfs mk2 en mk3,gok op een stuk of 40.geen idee wat ze daar deden,meeste was crap.
|
||||
|
||||
Vanmorgen in Sittard, bij 't Fortuna stadion in de buurt, op de Urmonderbaan, een lage zwarte Jetta mk2 met donkere velgen.
|
|||
|
|||
vweddy misschien. Die heeft zwarte velgen met gepolijste rand onder zijn jetta
|
|
|||
|
|||
Quote:
deze Gerben ? staat al heel lang te koop in Staphorst |