|
||||
|
||||
Gaat weer een hele nette Corrado worden!
Waar is die bedrading op je deurklinken voor?
|
||||
|
||||
voor de comfortmodule.als je de sleutel omdraait gaan de ramen ook naar boven bijv.
|
||||
|
||||
ah, dat systeem ken ik...thanks!
|
||||
|
||||
Bedankt alle! Kan zelf ook niet wachten!
Quattro_38, helaas durf ik het niet te zeggen of dit nog leverbaar is. Al is de kans wel zeer zeker aanwezig. Even een belletje doen naar de dealer kan je met een beetje geluk al een hoop op weg helpen. Salih, ja ik durf er straks wel de weg mee op hoor!
|
||||
|
||||
Goed bezig Dennis !!
|
||||
|
||||
Absoluut niet stil gezeten de afgelopen tijd. Maar ook niet zo ontzettend veel gedaan. Alles op zijn tijd en lekker rustig aan met wat voldoende hulp van kameraden/crew leden.
Wel even een aantal foto's van de werkzaamheden. De koffer klep zit zo goed als in elkaar, de deuren schieten ook al aardig op en wat enkele andere zaken ook. Het is voor mij bijna allemaal uitzoeken hoe en wat, had deze werkzaamheden namelijk nog nooit gedaan bij de Corrado. Sorry voor de telefoon kwaliteit. Ook alvast aan de Nothelles begonnen. Deze krijgen ook weer een nieuw lak laagje. Alles moet namelijk %100 strak worden onder het motto van; Doe het goed of doe het niet. Voor de rest niet zo heel veel boeiends te updaten. 1 april moet hij weer rijdbaar zijn, dan de laatste puntjes op de i zetten bij de spuiter en op het werk de onderkant, remmerij en onderstel netjes maken. Alles ontdoen van eventuele zand en dergelijke en dan half april moet hij opnieuw getaxeerd zijn en dan kan ik weer gaan genieten. Oh ja, en nog een setje spiksplinter nieuwe mistlampen en koplampglazen gekocht. Dus volledig nieuwe verlichting aan de voorzijde. Deze heb ik ook beschermd tegen steenslag met folie. Gaat het optimaal lang mee in een perfecte staat.
|
||||
|
||||
Waar had je ze nou vandaan.
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit allemaal
|
|
||||
|
||||
Automaterialen zaak hier in de buurt Bartuzz. Maar toch bedankt voor je gegeven info.
Roy, jij ook bedankt. Zodra hij klaar is kom ik wel een keertje langs!
|
|||
|
|||
Zeker doen is gezellig!
|
|
||||
|
||||
Komt goed!
|
||||
|
||||
Ik doe mee. Was goeije cola en goeje kuukskes hahaha.
Gaat de goede kant op Dennix. Zaterdag middag tijd om weer even te vlammen aan 't ding?
current rides: Bora TDI 96kw '02 on air (Daily) Opel Manta B '78 c20LET fase2 (Project) Past: Golf 3 vr6 '93 (Daily) Last edited by Emiel-64 : 22-03-2013 at 01:11. |
|
||||
|
||||
Een tijdje niet veel zin meer gehad. Schiet nu eindelijk weer wat op. Aankomende maandag terug naar de spuiter voor wat kleine puntjes aan te pakken.
Afgelopen zondag ook een nieuw setje wielen gekocht. Bedoeling is om ze helemaal op te knappen en dan naast de Nothelles te gaan rijden. Kan van de Nothelles nog geen afscheid nemen en van deze ook nog niet. Wat specificaties. Eclair 17 inch 8j et 30 5x112 RVS randen 3 delig Bedoeling is om ze met 15mm adapters onder Corrado te monteren. Alleen wordt ET 15 wel wat krap met 8j en 195/40 dus dat wordt nog wat spelen en dergelijke. Desnoods de naven omboren. De Nothelles liggen op dit moment voor een nieuw lak laagje bij de spuiter. Ze waren namelijk licht beschadigd door vuil en prikkeldraad. Zijn die ook weer helemaal netjes straks. Komt allemaal wel in orde.
|
|||
|
|||
Goed bezig! Gaat langzaam steeds beter. Leuke set velgen, uniek voor onder een C
|
|
||||
|
||||
kom vast en zeker goed blijft een super wagen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Mooie set wielen Dennis, gaat zeker weten dik staan!
|
||||
|
||||
Dankjewel jongens!
|
||||
|
||||
Leuke wielen Dennis, gaat hem zeker goed staan
Hoe staat het verder met de wagen?
|
||||
|
||||
Dankje Nigel. Wielen komt wel goed inderdaad. Heb al wat goede mogelijkheden om ze er mooi onder te krijgen.
De Corrado gaat maandag dus terug naar de spuiter. Dan worden alle plaatdelen afgesteld en nog wat kleine puntjes worden bij gewerkt. Hier na kunnen de kleine delen zoals verlichting, deurstrips en dergelijke terug gemonteerd worden. Alleen heb ik sinds het terug in elkaar zetten een storing in mijn alarm en in mijn systeem van de spoiler. De spoiler doet namelijk niets, zal wel een plus onderbreking zijn o.i.d. en mijn alarm gaat wel aan maar trekt de deuren niet op slot. Dit zal dan wel weer ergens een onderbreking in de stuurdraad naar de cv module zijn. Als dat allemaal in orde is moet ie getaxeerd en verzekerd worden en dan kan er weer gereden worden. Zal stiekem nog wel een maandje duren ben ik bang. Wordt dus een kort meeting seizoen voor mij dit jaar. Achja, als ik er met Volksdub, M.I.V.W., Volkstyle Base en Dumpd maar bij ben. En natuurlijk wat andere losse meetings.
|
||||
|
||||
Afgelopen maandag de Corrado naar de spuiter gebracht voor de laatste werkzaamheden aan de lak en carrosserie. Moet helemaal in orde komen met de kleine plekjes en het afstellen van de plaatdelen.
Verder heb ik gister de Nothelle wielen bij hem opgehaald. Vandaag even de banden er omheen gedraaid en gebalanceerd. Dit maal Kuhmo Ecsta SPT banden er omheen gedraaid. Wederom 195/40. Vind dit persoonlijk de mooiste en fijnste maat wat betreft looks en rijgedrag. Hier een aantal foto's. Handig zo'n ophaalwagen van het werk. Ouwe beest doet nog prima zijn werk.