|
||||
|
||||
bedankt manne!
ben er erg blij mee nu, zo onder de kap! voorbeeld voor de rest Quote:
wat zou hier precies het voordeel van zijn? ben zelf best handig maar geen groot autotechnicus zat altijd al zo, enkelt nu met een nette stalen retourbuis
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
heb is wat foto's bij elkaar gezocht
hoe het was bij aankoop.. hoe die was na zijn eerste grote onderhoud een paar maanden later - Distributie, Koppeling, Vliegwiel, Bak, G-Lader etc.. en hoe het bijna eindresultaat nu is
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 01-04-2016 at 22:13. |
|
||||
|
||||
Mooi detail ook mbt de spanner voor de multiriem.
Echt supernetjes geworden. Ik denk dat ik mijn inlaat e.d ook een matte of donkere kleur ga geven ipv het zilvergrijze. |
|
||||
|
||||
fakking dik geworde john :O gauw n filmpje
|
|
||||
|
||||
Quote:
Qua vermogen levert het volgens mij niets op -correct me if i`m wrong- , maar het geeft een geweldig geluid bij gas los. Hij blaast namelijk de overdruk die ontstaat wanneer je je gasklep sluit af naar buiten. En doordat je G-lader door de motor wordt aangedreven blijft hij ook bij gas los in hoge toeren afblazen/fluiten. Je moet er van houden, maar alleen om dat geluid zou ik wel G60 willen rijden
|
||||
|
||||
klinkt zeker lekker! doet een G60 zowieso
ik zou alleen zeggen dat je zo'n lader dik op zijn flikker geeft als je die retour afdopt? ding blijft wel gewoon druk opbouwen dan toch..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
druk opbouwen doet hij sowieso, omdat hij wordt aangedreven door je motorblok. Alleen origineel wordt de overdruk afgeblazen naar de G-lader.
Bij het weglaten van de retourbuis, blaast hij af naar de buitenlucht, maar moet je wel de aansluiting op de G-lader afblinden. Wat je ook wel ziet is dat ze een extra luchtfilter op de retouraansluiting van de G-lader bouwen: Vraag me niet of het beter is, iets oplevert of juist dodelijk is.....
|
||||
|
||||
Leuk is het indd wel! Maar ga er niets meer aan verandere
|
||||
|
||||
Die foto met twee filters is toch gewoon 2x aanzuig dan?
Begreep dat het de levensduur van de lader wat verkort... Mooi werk trouwens
|
|
||||
|
||||
Mooi man! Al vind ik het met zilveren inlaat zeker niet misstaan
|
||||
|
||||
ziet er netjes uit!
alleen ik was wel voor de originele luchtfilterbak gegaan icm een k&n inleg filter
|
||||
|
||||
Thnx guys!
kans is groot dat die er weer terug in komt kenny maar misschien ook wel niet dat ga ik pas ordelen als ik het gehoord heb, vind de looks van beide goed
|
||||
|
||||
weer is de schuur in gedoken
alle laatste delen zijn besteld begint allemaal lekker op te schieten dus nu de samco intercooler slangen en klemmen zijn nog onderweg 56ah accu binnengekomen vandaag voorste 2 schroefpoten alvast gedemonteerd deze gaan richting de variant de accu daarnet even aangesloten en een paar puntjes gevonden - lekkende injector - kachel die doet het niet - handrem lampje brand niet, wel als je parkeerlicht aanzet, maar dan brand het dimlicht dus niet.. schakel je door naar dimlicht gaat handrem lampje weer uit FK set zit inmiddels onder de G60 en de voorpoten van de G60 onder de variant.. alle electra probleempjes zijn verholpen waren paar puntjes onduidelijk maar is allemaal weer ready to go alleen nog even naar de injector kijken deze lekt het is nog wachten op de Samco intercooler slangen maar deze worden pas geleverd in begin december zal dus nog even gedult moeten hebben kleine sfeer picture puntjes die ik nog heb voor ik ga cruisen 2013 * Interieur inbouwen * Bumpersteun gaf de geest * Nieuwe stof kappen bij de remmen, had ik eigenlijk direct moeten doen * Tank strips of wel nieuw of RVS * APK * Dikke set velgen.. iets in 16'' 7,5J/ 9J
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 01-04-2016 at 22:18. |
|
||||
|
||||
Nette motorruimte
|
|
||||
|
||||
Bedankt
|
||||
|
||||
Bij de G40 had ik destijds ook de retourleiding afgedopt, resultaat is dan dat hij gaat afblazen als je van het gas afgaat. Hij bleef in iedergeval niet zo fluiten als in het filmpje, maar dat komt door verschil in bouw tussen een G40 en G60 denk ik.
Of het slecht is daar zijn de meningen over verdeeld, sommigen zeggen dat je er een beter rendement mee behaald omdat je de warme retourlucht dan niet meer hoeft af te koelen...
|
||||
|
||||
hoe dan ook blij mij blijft die mooi zitten
|
|||
|
|||
jaloers op de blok :o
|
|
||||
|
||||
dankje man!
vandaag kwamen de samco slangen binnen een maand eerder dan gepland maar helaas wel in de verkeerde kleur.. morgen dus maar terug sturen en nog wat meer gedult hebben
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 01-04-2016 at 22:22. |
|
||||
|
||||
Das wel heel zuur ;p
|