|
|||
|
|||
Weer lekker bezig geweest dus!
|
||||
|
||||
Kreas!
|
|
|||
|
|||
Doekje????? ;-)
|
|
||||
|
||||
Schijven achter...? Volgende stap?
Heb nog een mk3 as liggen! |
|
|||
|
|||
past die zo onder een variant dan?
en dan word het dus een golf 3 schroefset?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Nope , de as is heel anders van een variant , de astappen kun je wel omzetten , maar dan moet ik ook weer 4x100 schijven hebben ..... Golf 3schroefset past alleen aan de voorzijde , achter is heel anders , dan zijn de poten ook te lang van een normale golf Mk3 . Quote:
schijven word m eerst niet , volgende stappen zijn banden , achterklepspoiler en wat beginnende roest wegwerken ( blijft een golf 3 he )
|
|||
|
|||
Dus al die tijd dacht ik dat je al een achterklep dakspoiler had gemonteerd....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, nog niet , heb er ook nog niet een originele gevonden Maar we'll keep searching
|
||||
|
||||
wagen staat er weer keurig bij! je blijft ook bezig he
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Tijdje terug kwa update's hier op t forum , maar ik ben toch nog even bezig geweest , en de hele auto eens goed gepoetst , kreeg goede tips van de heren van poetsfreaks.nl , en dutch car detailing
eerst goed gewassen , de auto gekleid , toen de grotedelen gepolijst met farecla G6 , nagepolijst met roze smartwax metwitte hexpad , toen met de hand in de roze smartwax gezet , , een paar uur laten staan na het uitpoetsen en toen helemaal in de smartsealer gezet ,liggende delen afgewerkt met een laagje Chemical guys Black ..........., met dit als resultaat , en gister nog een dikke uitlaat gekocht voor de variant , een originele dubbelpijs Remus , origineel voor een variant ! Wilde toch een beetje de nineties style doorzetten , en heb m meteen opgehaald zondagavond uit alkmaar Kleine preview pic vanuit facebook
|
|||
|
|||
Ik vind het erg geslaagd! Je zou het een beetje kunnen vergelijken met de einddemper die ik onder mijn Golf heb!
|
||||
|
||||
Ik ben er ook erg tevreden mee Christian , bij een dikke auto hoort een dikke uitlaat toch ? net zoals bij jouw golf .
|
||||
|
||||
Erg mooi! Mag ik vragen wat jij voor dakdragers erop hebt? Deze liggen mooi naar binnen, in plaats van erop.
|
||||
|
||||
Die vraag heb ik al eerder gehad , deze dakdrager zijn origineel Volkswagen , en zijn officieel bestemd voor de passat 3B/3BG .
Ik heb namelijk een tijdje gezocht voor een set passende dragers vanwege de bagagebox voor op het dak en vond die 'normale' hoge dragers niet mooi . dan komt de box wel 10 cm boven het dak te hangen ....... Bij toeval stuite ik op deze dragers , en heb ze eerst gepast . Ze waren iets te breed , maar de het tussen deel is gewoon een stuk profiel , dus die heb ik 3 cm ingekort , dan past hij perfect tussen de originele dakrails . Ze zijn volgens de verkoper van het merk Votex , die had ze nieuw gekocht bij de dealer toen , kosten rond de 200 euro . Ik vond ze toen op marktplaats , 5 km van m'n woonplaats ( als je het over mazzel hebt )
|
||||
|
||||
variant staat er weer strak bij
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is zeker mazzel! Ik vind ze erg mooi, ik zal mijn ogen eens open houden.
|
||||
|
||||
Zaterdag de middendemper eronder weggehaald en vervangen door een tussendempervervanger , voorste deel van de uitlaat ook vernieuwd . Dus nu is de auto voorzien van een complete open uitlaat , géén catalysator , géén tussendemper meer , alleen de remus achterdemper eronder Resultaat is een mooie donkere brom bij lage toeren ,en een betere trekkracht nu ! En geluid van de uitlaat valt me heel erg mee , bij 100/120/140 hoor je m niet eens !
|
||||
|
||||
kleine update nog even , nog een setje kamei luchthappers gescoord voor 'naast de knippers in de bumper '
Het 'to want' lijstje word steeds korter
|
||||
|
||||