![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het dashboard is er bijna volledig uit.
K'heb ondertussen de bijnaam "paultje puntlas" gekregen, de fotos spreken voor zich. ![]() ![]() ![]() Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 19-06-2011 at 19:29. |
|
||||
|
||||
![]() Nog meer puntlasjes boren
![]() ![]() ![]() ![]() Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
![]() nu ben je zeker paultje puntlas
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Pff, daar krijg je wel een punthoofd van!
|
|
||||
|
||||
![]() ZOoo, na een super EBI weekend hier ook de draad maar weer eens oppakken.
Het donor deel dat ik wil gaan gebruiken is ondertussen ontdaan van alle niet benodigde delen en slechte reparaties. Ook heb ik vandaag, onder het motto: nu kan ik er nog bij, de donor onderkant schoon gemaakt. Dit is en heel mooi roestvrij stukje vw staal. ![]() ![]() Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
|||
|
|||
![]() ik zit hier gewoon met de laptop op zijn kop foto's te kijken pffff
ik dacht al wat doet die type 3 aan het plafon ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dit is de bandenbak, omdat hij tijdelijk op zijn kop ligt dacht ik dat het duidelijker was als ik de foto omdraaide. Paul.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ken jij de pewi,s family de laat |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ken ze niet persoonlijk, maar daar kwam deze auto wel vandaan. Een maat van me had de auto geregeld, hij kent ze wel. Paul.
|
||||
|
||||
![]() mark ook wel devensteter genoemt
is mijn achterbuurman en zijn jongere broer mister dukteep is mijn colega wat die gasten af en toe voor bangers voor mijn deur zetten ![]() ![]() ![]() en dan als ze weer terugkommen dan denk ik weleens hoe kommen ze daar nog heel uit ![]() ![]() maar ieder zo zijn hobby ps ga zo door een de keef |
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk weer eens iets gedaan wat ook zichtbaar is.
De complete parafaan van de ovaal heb ik eraf geboord (begint een specialiteit te worden) ![]() Het heeft wel even geduurt voordat ik voldoende moed had verzameld ![]() ![]() Beide deurstijlen verwijderd ![]() ![]() ![]() ![]() Paul.
|
||||
|
||||
![]() Gaten kaas.
Bij een geheel harde originele nooit gelaste koets, heb ik even af gekeken welke gaten origineel zijn en welke niet. De originele heb ik aangetekend, de overige moeten allemaal dicht gelast worden. ![]() Het voorbeeld. ![]() Na heel wat jaartjes in een droge opslag te hebben gestaan, staat deze geheel originele (op de uitlaat cut-outs na) ovaal ook in de werkplaats. nu kan ik af en toe afkijken (ik mag er niet aankomen ![]() ![]() Paul.
|
||||
|
||||
![]() die ziet er nog goed uit zo te zien..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit is inderdaad een heeeel mooi exemplaar.
|
||||
|
||||
![]() Kleine dingen kunnen vaak zoveel tijd kosten
![]() Niet alleen de raamstijl, maar ook de luchtuitstroom kanalen waren behoorlijk krokant. Dus ook hier maar weer eens puntlasjes losgeboord. Zo zag het eruit. ![]() Na wat losboren, slijpen, richten, schoon maken en passen. Ben ik alweer halverwege. ![]() Paul.
|
||||
|
||||
![]() Tja, paultje puntlas. Dusssssss..........
Toch maar het complete kanaaltje eraf geboord. Ga in dat hoekje de puntlasjes maar eens zoeken, je kan niet eens zien dat het dubbel plaatwerk is. ![]() ![]() ![]() Paul.
|
||||
|
||||
![]() heb je inmiddels niet enorm spijt?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Is die ovaal carrosserie van Ron? Lijkt wel in Tilburg namelijk.. Die is gaaf!
![]() Verder; goed bezig Paultje Puntlas ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee hoor, zo ben ik eens weg van vrouuw en kinderen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yep, de ovaal is van Ron.