|
||||
|
||||
Volgensmij is bij die witte jetta de linker bumperhoek een keer gerepareerd maar niet egt strak gemaakt
|
|||
|
|||
ja dus??
|
|
||||
|
||||
dus is dat jammer als de rest van de auto wel strak staat..
|
||||
|
||||
ja t is jmmr dat t opvalt verder wel hele nette auto(maarja zulke dingen hou je toch wel aan een auto) mijne komt zowiezo niet eens in de buurt van die wagen. was ook niet egt om af te kraken ofzo maar t viel mij gewoon op en ik vin dat zonde van zo'n mooie auto.
|
|||
|
|||
Dacht al.... zo'n mooie auto en dan op zoiets kleins reageren.
|
|
||||
|
||||
nee was zeker niet om die auto naar beneden te halen maar vond het jammer dat t mij zo duidelijk opviel. was mijn jetta maar zo:P
|
|||
|
|||
Quote:
meer info over de velgen of miss een topic? Grtz |
|
||||
|
||||
Quote:
Oude GTI van mijn broer!! Ligt een type 6 GTI motor in....... Ik mis ook een project topic |
|
||||
|
||||
Dit was de mijne:
|
|
|||
|
|||
Quote:
miss een idee van de velgen? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb geen idee van wie de auto nu is, weet wel dat mijn broer af en toe een mail van hem krijgt. De auto heeft mijn broer ongeveer 5 jaar geleden al aan hem verkocht en heeft hem drastisch aangepakt. Overgespoten, rolkooi, mk6 GTI blok enz. Maar wie heeft de foto geplaats dan, niet de eigenaar?? En van welke site komt de foto? Greetz |
|
||||
|
||||
Zal wel een navragen over de velgen, laat het nog wel weten......
|
|
||||
|
||||
Quote:
Diskonaut, hier is je antwoord. Weet alleen niet zeker of het speedlines zijn, iemand??? |
|
||||
|
||||
Quote:
Achterkant |
|
|||
|
|||
Zeker dat da dezelfde velgen zijn?
BBS Fan zou da kunnen? Op 1e foto's zie ik precies bbs op naafkappen staan |
|
|||
|
|||
Dat zijn andere velgen... Is die 1e foto van na het opknappen en de 2e van voor het opknappen ?
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik ben de draad ook ff kwijt