|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Iemand een build-thread van deze?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hmm heb dit type 1delig bbs nog niet eerder gezien
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Jungo!
|
|||
|
|||
wtf dat is niceee |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Potverdikke Henk,das dikkkk,niet meer veranderen man..Dit staat echt erg gaaf onder de blauwe...!!!!!
|
|
|||
|
|||
idd erg dik
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
dat is inderdaad gaaf, donkerblauw met steelies, lekker simpel en toch cool.. !
|
||||
|
||||
Thanx allemaal.
Kon mijn oude set terug overnemen die voorheen onder mijn Groene 84ér MK2 zat. De nieuwe eigenaar had ze al geruime tijd op zolder liggen, en eigenlijks niet mee gereden. Dus nog in nieuwstaat, en dit waren persoonlijk de perfecte maten die ik destijds op breedte heb laten maken en poedercoaten. Ben toch meer een man van verbreed staal........... Vind ze persoonlijk onder de Blauwe MK2 veel beter staan icm de zwarte wielkastranden. Hierdoor steken ze aan de voorzijde niet uit wat voorheen bij de Groene MK2 wel het geval was. Nu staan ze op de mm nauwkeurig aan de voorzijde vlak, en bij de achterzijde steken de buitenzijde velgranden tov de wielkastranden 15mm uit. De groene stond ook iets hoger op zijn pootjes........... Last edited by henkwassenaar : 13-02-2012 at 17:11. |
|
|||
|
|||
Super dikke 2 Henk !
|
|
|||
|
|||
Staat super mooi
|
|
||||
|
||||
Lijkt inderdaad een verrekt net ding .. ben alleen niet kapot van de chrome biesjes, past niet echt bij de auto vind ik.
|
||||
|
||||
Quote:
+1 chroom komt nergens anders op de auto terug, waardoor er idd 'iets' ontbreekt als je de foto zo ziet De velgen zitten wel als gegoten. Last edited by dieselken : 13-02-2012 at 20:24. |
|
|||
|
|||
@ Kazzo,
zeker geen Miami Blue! @ Henk, super nette auto! En de steelies staan hier idd. beter onder...
|
|||
|
|||
Quote:
Wat zou het dan zijn? |
|
|||
|
|||
Ben er al uit wat voor kleur, dacht eerst een porsche blauw uit de jaren 60/70. Maar is toch miami blue, check hun site
http://www.konzepteuro.com/?p=1565 Mooie site trouwens! |