|
||||
|
||||
Hey Chris,
Ja het was nog gelukt staat nog niet 110% maar dat komt ook wel goed. Deze week nog wat kleine dingen doen en dan kan die dit weeked gepoetst worden. Grtz Eddy Quote:
|
||||
|
||||
Ja dat geeft zeker een goed gevoel.
Ronnie is mee geweest dan weten we ook dat we het weer goed gedaan hebben. Grtz Eddy Quote:
|
|||
|
|||
goed bezig zeg!
zekers super geworden zo!
|
||||
|
||||
Eddy, heb je zo'n malletje voor het afstellen van de schakelstangen? Als je die hebt is het appeltje-eitje.
Mocht je die willen hebben, PB me dan even! |
|
||||
|
||||
nice man! benieuwd naar wat foto's
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Had al aan Ronnie doorgegeven dat jij er zo eentje hebt, maar 'n dag later las ik hier al dat het geroggeld was.
|
||||
|
||||
polijsten
Hallo Mensen,
Vandaag maar weer een beetje gedaan aan de golf. De gril klaar gemaakt en gemonteerd de ringen van de lampen liggen nog te drogen. Dus die zet ik morgen er ff in. Dan een de benzine pomp goed onder de auto hangen. Hier weer een paar foto's: Kijk maar eens naar het plafond Morgen de motorbaai ff goed poetsen. Grtz Eddy
|
||||
|
||||
Jep Bjorn is weer met zijn gouden handjes bezig geweest zo te zien, man man wat blinkt die! Mooi man!
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
dat heeft bjorn netjes gedaan :P
|
||||
|
||||
Ik zie het al bjorn heeft deze week nog tijd om de mijne te doen.
|
||||
|
||||
Hey patrick,
Deze week zal hij niet zo veel tijd meer hebben denk ik hij heeft namelijk zijn golf uitgerold en die moet nog gepolijst worden heeft de randen bij gespoten. Heb vandaag weer een beetje gedaan de motorruimte gecleanerd, de ringen om de lampen gemonteerd, terugslag klep tussen de vacium gemonteerd nu trilt mijn rempendaal ook niet meer. Morgen het reservoir van de stuurbekrachtiging weg werken en nieuwe olie erin doen. De versnellingsbakolie aflaten en nieuwe olie afvullen. En de benzine pomp goed hangen en de leiding een beetje veranderen. Hier weer een paar foto's: Ben benieuwd hoe euro gaat worden met de auto.SPANNEND de EERSTE RIT. Grtz Eddy
|
||||
|
||||
front is ook veel netter zo...echt heel mooi totaalplaatje.
|
||||
|
||||
meine fresse, affentittengeil!
m.a.w. lekker hoor Eddy!
|
||||
|
||||
Op de grill na echt heel mooi geworden weer!
Een originele, of eentje met verstralers zou wat mooier zijn denk ik. |
|
||||
|
||||
Van de ene kant wil ik ook wel eens een grill met logo zien maar dit is ook al een stuk beter als voorheen. Ik vind het wel goed geslaagd zo.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
als ik nu een originele golf zou hebben dan zou ik zeggen ja.
ik vind dit zelf al veel beter uitzien dan de gril helemaal in kleur. en daarbij als iedereen dezelfde smaak had dan was het heel saai. Grtz Eddy
|
||||
|
||||
Een originele grille zou een beetje dom uitzien. Heb je alle moeite gedaan om een cleane wagen te krijgen, ga je er alsnog een grille met logo in zetten
Grille staat hem echt goed!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vindt het niet dom, Vains. Ik vindt zo'n embleemloze grill gewoon goedkoop staan, en dat vind ik dan weer jammer van zo'n mooie golf (want ik vint hem wel mooi laat dat duidelijk zijn) ! En idd ieder zijn eigen smaak, maar daarom mag ik het nog wel zeggen toch? Het was meer een ideetje. Maar nogmaals, goed bezig en respect voor al de tijd en moeite die erin zit |
|
||||
|
||||
Hallo mensen,
We hebben weer een kleine update. Kijken wie het kan vinden.RARA TIE TA TOVENAAR>>>>>> Hier een foto's Deze week wordt de wagen weer uitgelijnt en getaxeerd. Hier de foto's: En nog een klein detail vervangen: Grtz Eddy
|
||||
|
||||
Waar is je stuurbekrachtigingsreservoir gebleven?