|
||||
|
||||
altijd fijn het beestje weer thuis te hebben zal er weer netjes bij staan van de zomer
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Komt helemaal goed!
Jorg, ik heb nog wel een leuke Golf 3 voor je.
|
||||
|
||||
Dat ziet er weer top uit Dennis!
|
||||
|
||||
Nu het afbouwen nog. Maar dat komt helemaal goed!
|
|||
|
|||
Spiegeltje!
|
|
||||
|
||||
Dankje Roy! Haha
Inmiddels al wat onderdelen bij elkaar aan het sprokkelen. Vordert langzaam aan, en zal wat harder gaan zodra de Golf is opgehaald vrijdag.
|
||||
|
||||
Inmiddels nog bezig met de onderdelen sprokkel. :mrgreen:
Wel al wat onderdelen bij elkaar, maar morgen nog wat ophalen en dan hoop ik in een ruk door te kunnen stormen met het opbouwen. Gloednieuwe klinken. Nieuwe knipperlichten. Helaas het enige wat nog nieuw te krijgen is van de verlichting aan de voorzijde.. Als iemand nog een adres of uiterst nette delen heeft liggen mag hij een persoonlijk bericht sturen. Kentekenplaat houden voor achter. Ook geheel nieuw. Krengen breken namelijk voor 99% kapot bij demontage. En een kleine greep uit het klein spul. Zwarte logo's voor en achter, klep schanier kapjes, olie druk sensoren en plastic clipjes voor de rubber aan het uit einde van de motorkap. En dan nog, maar niet op de foto, nieuwe 90mm onderlip en een raamrubber voor de voorruit. Laatst het leer en de rest van het interieur ook schoon gemaakt. Was namelijk erg stoffig geworden door stof van het schuren. Achterbank weer helemaal tip top schoon en verzorgd met de juiste producten. Ook een oude type hemeltje welke ik een tijdje terug gedemonteerd heb uit een sloper schoon gemaakt met een interieur reiniger. De gene die er bij mij in zat was namelijk een nieuwe type hemel. Geinteresseerde voor het nieuwe type hemeltje mogen zich bij mij melden. Is net zo schoon als de gene op de foto's. Van rokers geel.. .. Naar zo wit als nieuw. :mrgreen: De isolatie weer tegen de motorkap aangeplakt. Deze heb ik her gebruikt aangezien hij niet meer nieuw te leveren is en in nog zo'n nette staat verkeerd. Afbrokkelen doet hij niet! Verwarmde ruitenwissersproeiers terug gemonteerd. En zo nog wat klein spul her en der.. maar binnenkort meer.
|
||||
|
||||
Je pakt het erg goed aan Dennis! Top!
Is het trouwens je 2de lip die je nieuw monteert? Zijn toch die jezus dure krengen
|
||||
|
||||
erg goed bezig indd!
jammer dat zulke isolatie al niet mooi opmaat tekoop zowel voor corrado als de golf 2, er deftig
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
die isolatie staat regelmatig op ebay.de te koop als nieuw!
Present: Vw Corrado 1.8 G60 92' LC3U(project) Vw Golf II 1.8 Gti 84' LA3A(weekend car) Moto dax 150cc daytona 2006(low rider) Past: Fiat Fiorino 1.7 97' wide body Chevrolet Lacetti 2006 1.4 16v(sold) Vw Polo 2f 1.1 93' LC6U(project) |
|
|||
|
|||
goed bezig dennis! ik volg deze op de voet,ben benieuwd
Present: Vw Corrado 1.8 G60 92' LC3U(project) Vw Golf II 1.8 Gti 84' LA3A(weekend car) Moto dax 150cc daytona 2006(low rider) Past: Fiat Fiorino 1.7 97' wide body Chevrolet Lacetti 2006 1.4 16v(sold) Vw Polo 2f 1.1 93' LC6U(project) |
|
||||
|
||||
Lekker bezig met de vele klusjes!
De motorkapisolatie is idd nog wel nieuw (niet origineel VW maar je ziet het verschil niet) te koop. 99 euro de set.
|
||||
|
||||
Idd, Barry (denk niet dat ie hier zit) is z'n VR6 in nieuwstaat aan het brengen en die had nieuwe isolatie geplakt:
|
|
||||
|
||||
Netjes en zorgvuldig weer opbouwen met veel oog voor detail; zó hoort het!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Mooi om te zien Dennis
|
||||
|
||||
Quote:
corrado klopt indd, maar zou dit zelfde wel onder de kap van de mk2 willen zien
|
||||
|
||||
Dit is inderdaad de tweede nieuwe lip die ik monteer ja. Prijzen zijn weer omlaag gegaan aangezien ze opnieuw geproduceerd worden. Kostte eerst €220, nu €120. Valt nog enigzins mee.
Wat betreft de isolatie is dit, de gebruikte isolatie nog perfect. Misschien binnenkort een nieuwe setje aanschaffen voor reserve. Zou deze slecht worden. Nu deze week er een aantal avonden flink op klappen zodat het op schiet. Bedankt in ieder geval voor de zeer leuke reacties. Kan niet wachten om weer op meetings te verschijnen met de Corrado.
|
||||
|
||||
Jij ook goed (nog veel beter zelfs) bezig Dennis
Die lip is interessant, weet je ook of ze originele bevestigingsmateriaal nog hebben, die boutjes met grove draad en die clipjes? Als iemand die isolatie gevonden heeft hoor ik het ook graag
|
|||
|
|||
Sjezus Dennis, als hij klaar is durf je dan er wel mee de weg op?
|
|||
|
|||
dennis ik wacht ook vol ongeduld op de foto als hij af is
en wacht ook vol ongeduld om je eens te zien op een meeting