|
||||
|
||||
Dat zijn mindere berichten... Succes met vinden van werk!!!
|
||||
|
||||
inderdaad even minder, maar zullen het er mee moeten doen
we zien wel hoe alles gaat lopen.. rijden doet de 16vG60 dit jaar nog dat is een streven hoe dan ook! die paar kleine dingen laat ik hem niet op staan aanpak van de buitenzijden zal misschien even opzich gaan laten wachten misschien dus wel opzoek naar een leuk setje velgen en 2013 rijden met een technisch goed gedeelte we will see
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 01-12-2012 at 19:27. |
|
|||
|
|||
word wel heel erg dik John
|
|
||||
|
||||
Dat ziet er weer gelikt uit
|
||||
|
||||
Ben even te lui om terug te lezen, Maar heb je die motor nu voorzien van nieuwe internals of niet? Dus zuigers, veren, koprevisie enz..
Wel erg mooie kleuren combinatie
|
||||
|
||||
nee, aan het blok zelf is nu niets gedaan.. deze heeft al die tijd probleem los gelopen
en het waren altijd de aanbouw delen die het begaven! het is zeker nog wel een verbeter puntje zo'n G60 onderblok is niet ideaal maar daar ga ik pas aan beginnen als de auto af is ook aan de buitenzijde gewoon is op gemak een nieuw onder blokje opbouwen, dat zat niet helemaal in het budget nu
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
ik zeg altijd maar: als het goed loopt, gewoon lekker afblijven!!
|
|||
|
|||
Leuk project! Heb je die spal fan met van die pennetjes door je radiator heen opgehangen? Ik heb daar weleens een lekke radiator door gehad. Na verloop van tijd komt er speling tussen de radiator en de fan en dan gaat hij wat bewegen, waardoor je koelribben lek kunnen raken. Daarna heb ik een alu plaat op maat gemaakt achter de radiator langs en hem daaraan bevestigd.
|
||||
|
||||
Quote:
dat idee had ik ook, heeft altijd heerlijk gelopen weer en wind je moet verbeter punten blijven houden spals zitten indd vast met van die pinnetjes, heb de set zo kant en klaar overgenomen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ziet er gelikt uit!
|
||||
|
||||
dankje! vandaag laatste dingen onder de kap gedaan die nog gedaan konden worden
nog wat slangen klemmen bestellen de siliconenslangen en een accu, kvs vullen en starten na 14 maanden verder wil ik ook als die eenmaal weer loopt opzoek naar iemand die rvs beugels voor m'n tank kan maken als iemand daar dus tips voor heeft of iemand weet oid PM'tje mag altijd
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 01-04-2016 at 21:42. |
|
||||
|
||||
Nice, je hebt het goed aangepakt zie ik! Dat wordt mijn volgende project, alles zo mooi maken onder de kap. Ben benieuwd hoe die loopt straks!
|
||||
|
||||
Stukje bij beetje komtie er wel (: ho0op m over een paar weken te zien als de mijn gespoten is
|
|
||||
|
||||
netjes john,als je iemand weet voor die beugels hou ik me ook aanbevolen
|
||||
|
||||
Quote:
gaat niet meer buitenkomen tot volgend voorjaar zoals het er naar uit ziet wel rijden en dan najaar 2013 pas spuiten is met de job nu even niet anders helaas.. binnekort dus denk maar is opzoek naar leuke set velgen @gerben hou ik zeker even in m'n achterhoofd
|
||||
|
||||
Motorisch even geen update's maar blijven wel een beetje bezig!
heb de koplampen een budget beurt gegeven.. uit elkaar gehad en alles in de rust o leum gezet, en de slotplaat wat opgeknapt ook de pijpjes van de eindpot in het zwart gezet en vandaag een zeer nette set G60 lijsten gehaald 2 kapotte klipjes en wat kleine krasjes, maar dat ga ik weer netjes in orde maken!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 01-04-2016 at 22:06. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit! Succes met de eerste start
|
|
||||
|
||||
Zier er idd netjes uit .
|
||||
|
||||
Netjes John! Die retour van de G-lader...wou je die niet liever afblinden en dan de afblaas op het gasklephuis open?
|
||||
|
||||
ziet er weer spik en span uit