![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das het eerste wat ik ook dacht, dat het dakje erin zit is al niet top,maar goed dat is nu eenmaal zo en het 1 uit die tijd! maar ik had persoonlijk hem wel zo origineel mogelijk gehouden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hee Robbie! Eindelijk het dakje erin.
De hemel van binnenuit ook netjes af kunnen werken?
|
||||
|
||||
![]() Die lijst is juist wit gespoten.. die was gewoon zilver-alu, nu past het wel mooier.. matzwart had wss ook gekunnen.
Ziet er goed uit Robbie!
|
||||
|
||||
![]() Waar heb je die OMP veerpootbrug aan de achterzijde vandaan??
|
||||
|
||||
![]() Het was eerst idd zilver-alu, Dát vond ik er pas goedkoop uitzien. Van te voren is het moeilijk te bepalen of je matzwart of wit moet doen. Mij leek wit mooi zodat die rand minder opvalt. Ik vind het, hoelanger ik het zie, ook steeds beter eruit zien. Matzwart was dus ook een optie maar dat maakte het niet origineler.
Die stabilisatorstang achter zat bij de rolkooi toen ik hem kocht dus geen idee waar je die kunt kopen Erik..?? Ampi, hemeltje vind ik van binnen trouwens wel netjes aansluiten! |
|
|||
|
|||
![]() Die stabistang kan je bij Stroeve bestellen.
![]() Auto ziet er steeds beter uit, maar vind het dakraampje geen gezicht ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Robbie, Einstein.
![]() Heb Erik al 't linkje gestuurd dat jij me toen ook stuurde, dus hij is al geholpen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() wel grappig om te zien is dat mijn golf van 84 precies hetzelfde aftermarket dakraampje heeft.
ze waren waarschijnlijk in de aanbieding toen ![]() maar bij mij is het randje zijdeglans zwart. ik vind het witte niet eens zo misstaan eigenlijk.
|
||||
|
||||
![]() Mijn 88er heeft ook zo'n dakkie, beetje standaart aftermarket dakje denk?
En natuurlijk goed bezig! |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen week weer wat dingen kunnen doen! Check de pics
Wat spul laten stralen, epoxy gespoten en in een zwart deklaagje gezet ![]() ![]() ![]() Bumpers weer als nieuw gemaakt ![]() ![]() ![]() ![]() Met dank aan Rick de rolkooi voet netjes onder de vloerbekleding gemaakt ![]() En alvast achterbankje erin! ![]() ![]() Dat was hem weer! Ik heb trouwens met spoed een raamgeleider nodig van het linker portier die tegen het driehoekruitje zit. Als iemand die heeft liggen... pm graag!! |
|
||||
|
||||
![]() Mooi mooi!
|
||||
|
||||
![]() netjes...
![]()
|
||||
|
||||
![]() echt weer een netjes gezicht zo met de bumpertjes.
zaterdag maar weer gestaag verder, zodat hij snel na mijn overbuurman kan voor de kleine dingetjes ![]() kijk er toch wel na uit om met dit gebakje richting de bergen te daan in het verre zuiden ![]() de DUBCLUB is op volle toeren ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dubclub tot in de begrenzer zeg ik oe!
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit, ben eens benieuwd als dit ding klaar is.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Mooi vooruitgang Rob! Nu ik de foto's zie, bedenk ik me dat het lastig is om de 'deur' panelen achter erin te zetten. Het lukte mij toen wel, denk dat de bank er wel weer even uit moet.
![]()
|
|||
|
|||
![]() vorderingen zien er echt super uit zeg!
wordt nu pas echt nieuwsgierig naar het eindresultaat ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het zal niet lang meer duren voordat hij klaar is maar dan gaat hij wel rechtstreeks de stalling in..jammer genoeg!
Ferdie, ja ik weet dat waarschijnlijk de bank eruit moet maar dat zijn ook maar 2 schroefjes..en zij panelen zitten er nog niet in omdat ik de kokers nog een keer goed wil waxen. Thnx voor de positiviteit, volgend seizoen zal hij genoeg te bezichtigen zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit Robbie! Einde bijna in zicht
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Echt geweldig!
![]() Wel jammer dat je dit seizoen niet meer gaat rijden.. Succes nog met de laatste lootjes