|
||||
|
||||
Erg gaaf om je project zo te volgen. Succes verder
|
||||
|
||||
Feit dat de spuiter zo te werk gaat kunnen heel wat spuiters een voorbeeld aannemen, de auto moet wel strak worden opdeze manier.
|
|
||||
|
||||
verry nice Erik ziet er super strak uit
laat je hem ook in de blanke lak zetten als het rood er op zit ? ps ik bel je maandag of disdag wel ff dan is de wrap binnen als het goed is |
|
||||
|
||||
@ Thijs:
Ja had nog met mijn vader een discussie of ik nu beter de buitenkant of de binnenkant kon schoon maken, ik zei binnen en hij zei buiten. Had ik nu toch maar naar hem geluisterd, heb nu 3/4 uur schoongemaakt en nog niet goed. @ Schenk: Bedankt, altijd leuk als mensen je project volgen @ Bas: Ja hij wil het wel goed doen, hij schuurt ook alles na een laag gespoten te hebben weer op en zelfs de binnenkant en motorruimte enzo worden netjes geschuurd. En nu maar hopen dat hij echt goed strak word. @ Jeroen: Bedankt, ja heb lang getwijfeld of ik er wel en geen blanke lak op zou doen maar toch maar gekozen om er blanke lak op te laten spuiten. Ja is goed, hopenlijk is hij dan binnen. |
|
||||
|
||||
Waarom zou je er geen blanke lak op spuiten dan? Normaliter doe je dat toch altijd op auto's?
|
||||
|
||||
normaal niet op uni lakken dat hoeft niet maar met blanke lak er op kun je hem laten glimmen als een piano
|
|
||||
|
||||
Ja Inderdaad.
De reden waarom ik dit niet wou laten doen was omdat het origineel ook zonder is. |
|
||||
|
||||
Zo een 2,5 uur geleden is hij dan in kleur gespoten.
Nu word hij nog eens opgeschuurd en in de blanke lak gespoten. Ik had het er nog met hun over om hem weg te brengen voor te polijsten maar zij vertelde mij dat als hij klaar was dat niet nodig zou zijn. Dus die moet wel helemaal strak terug komen zonder al te veel sinasappelhuid. Tevens is de binnenkant ook al gespoten echter waren de foto's al gemaakt voordat de afplakking eraf ging. Daarna vergeten nieuwe te maken. Alleen de onderkant moet nog in de bodyschutz (of hoe je het ook schrijft) en dan in kleur. En daarna natuurlijk nog de blanke lak over de auto. Foto's van vandaag (niet werelds beste kwaliteit maarja):
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 27-07-2011 at 11:32. |
|
||||
|
||||
dat ziet er strak uit!netjes hoor....
|
|||
|
|||
erg netjes !!
|
|
||||
|
||||
Ziet er al superzzzzzz uit Erik. ben benieuwd naar de volgende foto's.
PS nog veel last gehad van rook afgelopen zondag?
|
||||
|
||||
Heren bedankt,
Ben zelf ook erg tevreden en al benieuwd naar hoe hij eruit ziet met blanke lak. @ Yellowbug: Nee viel bij ons wel mee. Woon er maar 100m vanaf maar ging net voorbij onze achtertuin. En veel rook was er zeker wel, en veel vuur ook. Mijn moeder merkte het ook omdat ze het bos een stukje achter onze tuin niet meer kon zien. |
|
||||
|
||||
oh? goed bezig ziet er schitterend uit man.
mooiste van het project ik hoop dat de kleur niet te roze/oranje wordt van de blanke lak, gebeurt wel eens bodem en wielkasten ook in kleur? |
|
||||
|
||||
Dankje,
Denk dat het niet te oranje word. Vond hem nu donkerder lijken als hij eerst was, zover ik me kan herinneren. Bodem en wielkasten komen ook in kleur, maar eerst in de bodyschutz. Wielkasten waren al af alleen vergeten een foto van de te maken. Zit ook die structuur in zoals het origineel ook is. |
|
||||
|
||||
mooi hoor
ik zag net halverwege je project 147 uur staan heb je je uren bijgehouden? en zo ja, waar zit je nu dan op? want het opbouwen is zo gepiept nu alles klaar ligt ik heb het bij mijn project niet bijgehouden, laatst zei iemand 1000 uur, dat zal toch wel niet mijn golf is nu helemaal af, en wat is dat super! overal naartoe scheuren, en van iedereen complimenten krijgen |
|
||||
|
||||
Precies Peter, zo gaat dat! Ik ken het: 'is dat een oldtimer meneer??? Die ziet er als nieuw uit' en meer van dat soort opmerkingen...
Ik weet nog wel dat ik met een smult van oor tot oor stond in de cabine toen mijn jetta net gespoten was! Het opbouwen heeft bij mij alleen wat langer geduurd... Maarja het is een hobby ;-) Dit ziet er iig ook mooi uit! Ga vooral zo door!!! :thumbsup:
|
||||
|
||||
Heren nogmaals bedankt,
@ Golf1gti83 (Peter?): Heb mijn uren niet meer echt bijgehouden, Ik verwacht dat ik iig over de 400 zal zitten. Moet nog wel wat dingen in orde maken, helaas is nog niet alles af. Moet nog bumpers zien te vinden, grijs met chrome lijsten in goede staat. De versnellingsbak nog wegbrengen en mijn tank oplappen of een nieuwe halen. En nog wat klein spul. Maar kan iig al een groot gedeelte op gaan bouwen. Heb jouw topic ook al meerdere keren gezien en ziet er super uit. Vond het al altijd al super leuk om ermee te rijden toen hij nog niet gerestaureerd was dus laat staan hoe het nu gaat zijn als hij af is. |
|
||||
|
||||
net je hele topic doorgelezen..
hoedje af !! mooi werk geleverd en het aftellen is begonnen nu hij bijna in de blanke lak staat
|
||||
|
||||
Heel nice Erik! Niet dat je effe had gebeld dat die gespoten was. Ben benieuwd hoe het in het echt uit ziet.
|
|
||||
|
||||
Bedankt!
@ JettaMeister: Inderdaad het aftellen is begonnen, al neem ik wel de tijd tot na de komende winter. Dan heb ik lekker genoeg tijd om alles rustig af te bouwen. @ Thijs: Kwam er zelf ook pas achter toen ik daar was dat hij in kleur stond. Maar ik zal je blij maken, je mag me helpen met hem hierheen te verhuizen. Dit wil ik volgendeweek Zaterdag tegen de avond gaan doen. Maar bel je die zaterdag nog wel. Nu eerst even op vakantie. |