|
||||
|
||||
Nieuw voor m'n a6'je:
-dieselpomp -dieselfilter -distiebutieset -multiriem -ronal r38 velgen 18'' Grtz |
|
||||
|
||||
G60 grille voor m'n F&I GTI
|
|
|||
|
|||
Quote:
Die werkt super !!! Heb m ook in mijn mk1 |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
mooi zo! Zat een beetje te twijfelen over Zeitronix of techedge, maar vond dit wel een mooie oplossing met display, voor een hele goeie prijs |
|
|||
|
|||
Quote:
De snelheid waarmee de waarden afleesbaar zijn, zijn erg snel er is geen delay. Ik rij ook met motorfietscarbs dus is wel belangrijk dat je kunt zien of ie niet te arm loopt Ik heb er nog een programmeerbare ontsteking bij besteld, maar dat laat verdorie nog even op zich wachten (komt uit usa) |
|
||||
|
||||
225-35-19 Nankang Voor De Passat...
|
||||
|
||||
Nieuwe plaathouders voor de Jetta
Nieuwe wielen voor de daily: 8,5x 19 inch met vredestein 225 35 19
|
||||
|
||||
Quote:
bestaat het uberhaupt nog?? |
|
|||
|
|||
Camera beveiliging, omdat ze het leuk vonden om mijn zij-knipperlichten te jatten.
|
|
|||
|
|||
welk merk heb je gekocht sjees
ik heb hier een setje van elro hangen kost 200 en dag en nacht alles in de gaten houden en niemand komter ongezien voor bij met motion detection |
|
|||
|
|||
Ik had nog 2 oude Philips colour ccd camera's van een "werk"project over, en
die heb ik nu tijdelijk op mijn harddiskrecorder aangesloten. Die Elro's zijn best goed te noemen, en al helemaal die prijs. Is eigelijk belachelijk dat het zo moet tegenwoordig Heb net een DVR met IP en motion detection besteld en hopelijk komt die deze week binnen. Is wel lastig zonder die motion detection, steeds alles terugkijken. Heb de eerste klachten van mijn vrouw al binnen :P klik voor dvr |
|
||||
|
||||
een setje polijstborstels en pasta voor me velgen, meteen even 1 geprobeert
een nieuwe orgine grill die nog even in de lak moet een gebruikte bra en er zijn 4 nieuwe banden voor de velgjes, 165 40 16 zijn onderweg
|
||||
|
||||
Gisteren nieuwe raamslingers besteld voor mijn swallowtail project.
Zijn van retro rabbit vind ze heel mooi en een goede vervanger voor de originele die ik niet had.
|
||||
|
||||
Quote:
Is dat een PT Cruiser ?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben ook aan het zoeken naar de benodigde spullen voor een vrij programmeerbaar MMS. Tijdens die zoektocht ontdekte ik alleen dat deze: http://www.k-data.org/innovate-lc-1-kit.html niet zo goed is, om precies te zijn, vrij snel stuk gaat. Ik hoop dat het duurdere broertje hier geen last van heeft. "bron" http://www.bs-autotune.nl/content/view/102/109/ Ik heb nog wel diverse andere posts gevonden maar die had ik niet opgeslagen. |
|
||||
|
||||
die "toon" gebruikt Jeroen wel meer over diverse andere producten op zijn website. Nou heb ik persoonlijk geen ervaring met hem, maar wat verhalen via via hebben mij al doen besluiten die toon niet serieus te nemen.
De LC-1 was inderdaad iets storingsgevoeliger, maar vooral door slechte inbouw.. En als het statistisch gezien de bestverkochte WB controller is, heb je ook last van een grotere hoeveelheid uitval Een maatje van me, officieel Megasquirt-dealer, heeft in de loop van de jaren ontzettend veel LC-1's geinstalleerd zonder veel problemen. TechEdge is overigens erg goed, hoor, maar die MTX-L kost (geimporteerd) maar de helft van een 2J2 met display erbij Last edited by Marcski : 29-03-2011 at 13:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja
|
||||
|
||||
Een nieuw geslepen onderblok, wat van boven gevlakt is voor meer compressie, een nieuwe gereviseerde cilinderkop met 8 nieuwe kleppen en geleiders, en maximaal gevlakt.
En een lichter vliegwiel voor mijn Jetta. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Een lascursus.