|
||||
|
||||
Heb vanaf 05:30 al weekend
|
||||
|
||||
...klaar...
toedeledoki |
|
||||
|
||||
Vandaag lekker 'thuiswerken'
|
|
||||
|
||||
Sowww, morgen maar eens aan de Audi50 gaan beginnen.
|
||||
|
||||
Hoor net dat de riolering weer aangesloten gaat worden vandaag / morgenochtend. Kan dus weer heerlijk een dag gaan spitten... Nee, leuk zo'n eigen huisje.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat zijn de plannen? |
|
||||
|
||||
Quote:
Vind ik ook
|
||||
|
||||
Quote:
Het is heerlijk om buiten te zitten en de kleine rond te zien rennen, maar soms verlang ik wel eens terug naar de tijd dat we gewoon een appartementje hadden. Zaterdagochtend even snel met zijn 2-en opruimen etc. en dan had je het hele weekend vrij. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nog iets verder kaalhalen (onderstel en remmerij naar het oud ijzer) en dan alles van mijn 1991 1300nz steilheck erop. Hier het gebakje waar het om gaat;
|
||||
|
||||
Quote:
Waar haal je al die projekten vandaan(en de tijd)! Toch wel heerlijk om je zaterdag zo in te kunnen vullen. Ik wil ook weer iets hebben om aan te knutselen. Last edited by Ronald : 05-06-2009 at 10:27. |
|
||||
|
||||
Zo ziet het er nu ongeveer voor het huis uit(is een foto van 2jaar geleden), maar het aangezicht lijkt erop met alleen een meter diepe sleuf voor de riolering(op de plek waar het witte zand ligt). Ipv van de berg grond is het nu een berg grind....
|
|
||||
|
||||
Met een beetje mazzel verandert mijn planning nog.... Heb net even een prijsje opgegeven voor een express zending. Vandaag laden in Tsjechie en zondagochtend lossen in Bordeaux - 2kts 10kg Prijs inc. lang weekend aan de franse kust. Nu even afwachten...
|
|
||||
|
||||
hier geen weekend...
vanavond Knevel & vd Brink doen, en zondag ochtend ook nog opnames.
|
||||
|
||||
Bij mij wordt het toch ook waarschijnlijk gewoon spitten in plaats van een cocktail in Bordeaux... Nog niks gehoord.
Last edited by Ronald : 05-06-2009 at 12:49. |
|
||||
|
||||
pfff, nog 3 uur... geeuw. wil naar huis ik ben t helemaal zat.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
zometeen richting duinrell voor een weekend, volleybaltoernooi met clubs uit heel nederland. lekker in die eindeloze files richting den haag!
|
|||
|
|||
Een vriend van me gaat ook naar Duinrell toernooi.. Veel volleyballen gebeurd er nooit, veel bier zuipen wél
Welke club speel je?
|
||||
|
||||
Alvast nu even posten. Morgen lekker de hele dag in de auto onderweg naar NL. Vertrek om 07.00 uur en hopelijk een beetje rustig op de weg.
|