|
||||
|
||||
Quote:
Een stukje serieus gummen zou geen kwaad kunnen idd.
|
||||
|
||||
Dus je mag niet kritisch zijn
|
||||
|
||||
Quote:
Welkom op Volksforum...
|
||||
|
||||
Gooi maar dicht Jaap, het word niks meer hier.
|
||||
|
||||
Quote:
de waarheid is hard ,en onaangenaam voor sommigen.. dichtgooien van dit topic..is weer de makkelijkste weg.. ik vind dat mensen best hierover hun mening mogen ventileren.. dat het misschien niet direct over de MRB gaat kan, maar uiteindelijk maakt de minister van Financieen daar wel de dienst over uit..(ons geld) wat de meesten hier eigenlijk willen zeggen is... je zeggenschap/inspraak in al wat de regering beslist is zo goed als nul.. het kabinet maakt fouten en beslissingen met kapitale uitkomst voor de min of meer gewone man of dit nu het ingeslopen tollerantie beleid is jegens buitenlanders (vul zelf maar in)..het krampachtig meewillen doen en vasthouden aan Brussel of zelfs het door de plee spoelen van miljoenen c.q miljarden geld van de belastingbetaler door foute beslissingen of besluiten het moet uiteindelijk toch terug naar de staatskas.. en na het snijden in de zorg,pensioenen,de WW,kinderopvang ,zorgverzekeringen,hypotheekrenteaftrek,sociale verzieningen, etc ....is dit de MRB gewoon de volgende stap.. en zo brokkelen werkend nederland ,zeker de kleine zelfstandige en de minima tot modaal verdienend ,steeds verder af.. totdat we eigenlijk uiteindelijk in een soort DDR tercht komen ,...je beslissingen worden voor jou genomen en jou salaris is al besteed voordat je het ooit gezien hebt.. behalve het kapitaal ,die merken nagenoeg niets ,en worden alleen maar rijker.. ik hoop dat het zo duidelijk is...(zal nu wel een slot op komen ) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Welnee !
Plannen liggen allang bij de kamer die er nu over moet gaan beslissen.
|
||||
|
||||
Quote:
Dit heeft niks met sluiten van topics te maken. Maar het probleem van dit topic is,is dat het een klok-klepel verhaal aan het worden is. Half geïnformeerde mensen zijn erger dan ongeïnformeerde. Zoek nog eens op waar dat referendum over ging aub.
|
||||
|
||||
Kunnen we weer on-topic, please? Of gewoon even afwachten wat er na 14 mei (morgen!) echt voor nieuws is?
Last edited by Erik Baas : 13-05-2013 at 22:36. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Laat dit topic nog even een dag open Tjaap, dan is er meer nieuws en zal de "helderheid" hier wat groter worden hopelijk
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij worden er vandaag wat moties ingebracht; Quote:
Na 15.30 uur kan Weekers echter zijn borst natmaken met het debat over het feitenrelaas betreffende de fraude met toeslagen.
|
||||
|
||||
Als ze ons dan even matsen dan mogen ze die Weekers daarna wel knippen en scheren !!
|
||||
|
||||
En hop, beide moties zijn verworpen...
|
|||
|
|||
Dat was heel snel!
|
|
||||
|
||||
Binnen een minuut volgens mij !!
Er komt dus geen overgangsregeling voor de diesels en auto's op lpg die tussen de 26 en 40 jaar oud zijn.
|
|||
|
|||
Quote:
Dan is het nu tijd om Weekers te 'verwerpen'...
|
||||
|
||||
Reken daar maar niet op en dan nog... iemand anders gaat gewoon afmaken wat hij in gang heeft gezet.
|
||||
|
||||
Lees ook de reacties eens onder dit artikel op autoweek.nl;
http://www.autoweek.nl/nieuws/23400...l-lpg-oldtimers
|
||||
|
||||
wat een mafkezen daar. Ze steunen het allemaal dat het afgeschaft word maar dadelijk wel meteen huilie doen als er ergens op ingekort word waar hun last van hebben.
|