|
||||
|
||||
Quote:
Jij komt toch nooit in Limburg. Vanavond nog een grijze of zilvergrijze Golf 5, laag, met R32 bumpers en uitlaat gezien op de rijksweg in Sittard. Kwam van richting Geleen en reed richting Sittard Centrum.
|
||||
|
||||
Zonet op de brug bij Burgum, een verlaagde zwarte Golf 2, met cupvelgen. Beide even de hand omhoog.
|
|||
|
|||
een Passat 3B sedan zwaar verlaagd , reed om me heen net voor Buitenpost
|
|
||||
|
||||
Alberto kan ik jou vanmiddag met de company-car in Veendam hebben gezien ??
|
||||
|
||||
Vanmorgen in Hallum een donkere (zwarte?) Corrado gespot. Laag en breed met 9j velgen volgens mij. Zat crème kleurig interieur in. Hij zag er net gewassen/gepoetst uit in het zonnetje.
|
|||
|
|||
Quote:
Nee sorrry Fred Kwam van Dordrecht af vanmiddag met 10 Audi A1 Morgen middag ben ik er wel te spotten , met 10 POLO bleu motion |
|
||||
|
||||
vanochtend seven13 gespot met z'n gele koplampen jonguh!
|
||||
|
||||
Vanmiddag broodfanaat bij mij op het werk, volgens mij had hij het druk kon nog geen hoi vanaf.
|
|||
|
|||
vanmiddag in zwaagwesteinde ik denk Gerard zn winterauto. Bij hem op het erf. Levystraat kan dat kloppen? Stond ook een golf 4 op het erf!
|
||||
|
||||
Quote:
Yes sir... de witte Bora blijft een mooie niet alledaagse verschijning.
|
||||
|
||||
Quote:
Had je niet gezien, je auto ook niet trouwens. Of is die platte mk2 ook al van jou? Heb daar nog wel effe 'n foto van geschoten. Edit:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 10-02-2011 at 01:25. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is mijn winterhok idd mijn vr6je. Ik was die kale wat banden aan het omleggen was.
Golf 1 1980 1.6 gti webers. Golf 2 1984 1.6 automatic. Golf 2 1987 2.8 vr6. Passat 1978 1.6 automatic. Passat 1998 1.8T variant. www.vwclubparkstad.nl Last edited by Chr-ome Weber : 10-02-2011 at 11:24. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan ben ik daar weer niet.....
|
||||
|
||||
Quote:
Ja klopt op mijn oude adres En die witte MkII was mijn daily heeft mijn ex nu gekregen van mij En die 4 is van mij
|
|||
|
|||
Quote:
klopt niks gezien net teminste om en nabij Veendam net tussen Assen en Hoogeveen wel een hele mooie Golf GTI van het type 5 |
|
||||
|
||||
Gisteravond bij de Mac in Etten-Leur.
een donkergroene golf 1 op goude bbs? hij zwaaide nog. en volgens mij was hij aan het test rijden ofzo, want hij reed alleen een rondje over die parking en draaide weer om om vervolgens een flinke zwarte rookwolk achter te laten . iemand van hier toevallig? ben benieuwd wat voor blok dat daar in ligt.
|
||||
|
||||
Quote:
Had wel nog 'n vrouw zien staan bij de brug, geen kale. Volgende keer dat ik 'n kale zie lopen daar zwaai ik wel effe. Maar was zo snel pleite omdat ik me een beetje aan Toon zat te storen. Hij kon al zeggen dat ie het niet op voorraad had toen ik alleen had gezegd dat ik rood plaatwerk voor 'n Golf zoch. Hij wist niet wat voor plaatwerk, welke kleur rood, en welke Golf.
|
|||
|
|||
vanmiddag even geladen bij Ames in zwijndrecht
bedankt voor de koffie Sjors . En even posten die leuke dingen waar je het over had |
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk de vrouwtjes ziet ie wel staan he. Ja die Toon, je leert er mee leven. Wat moet je precies hebben, kan ik wel ff voor je nakijken.
|
||||
|
||||
Vanmorgen A50 Zwolle -A doorn type 1 donkergroen met verbreed staal en een nieuw kenteken,leuke wagen!
Daarna A 50 ongeveer thv Heteren in de file een dikke RS6 in metallic blauw met 4 man erin. |