|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voor mij ook ergernis nr. 1 En dan vaak ook van die onnozele redenen erbij geven: ja ik ben student of ja ik moet er 250km voor rijden ........ Allemaal prima (en begrepelijk dat iedereen zijn eigen budget heeft) maar ik zeg dan altijd: je moet geen Mercedes willen kopen als je maar het budget hebt voor een Mazda
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik me eraan erger, dat je vriendin niet met je kan meegaan in je hobbie en passie voor auto's en met name VW..
Dat er elke keer een zucht van de bank komt, als dit forum weer geopend word En vooral het eindeloze gezeik dat je weer wat voor de auto wilt kopen, en of dat niet zonde is Nee elke maand 70 euro uitgeven voor een paar k*t nagels, dat is een goede uitgave Sorry dat moest er ff uit goedenacht iedereen en prettige feestdagen
|
||||
|
||||
@.de clown:
Gewoon terug zuchten en zeiken zodra ze naar die nagelboer gaat. Denk dat het dan zo over is... 70 eurie voor een paar nagels, voor dat geld wil ik nog mal creatief bezig. Plastic ranja fles knip ie zo 10 uut,beetie plaksel en kloar!!
|
||||
|
||||
Reklame en wel 100x hetzelfde op een avond! En ieder jaar weer dezelfde schijtfilms met kerst
|
||||
|
||||
die o zo stomme verplichtingen met de feestdagen, dag voor vandaag, morgen en overmorgen al helemaal volgepland
|
||||
|
||||
ik wens iedereen slechte feestdagen
ergenis: stukje reclame van 30econden tussen the big bang theory, terwijl de serie nog 2minuten duurt... word steeds gekker met die K reclame... Last edited by richard-polo : 24-12-2011 at 09:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wanne Kut jonguh... Nog n ergernis: Iedereen die elkaar kaartjes stuurt en anders wel een mailtje, smsje, porretje, whatsapp etcetc om elkaar het beste te wensen met kerst en oud en nieuw... Wanne nonsens... Dus dan alleen wens je me t beste? Mooie mattie ben je... |
|
|||
|
|||
ik erger me eraan dat als je op de invoegstrook rijdt om de snelweg op te gaan degene die voor je rijdt geen gas wil geven waardoor je niet kan invoegen is levensgevaarlijk ook in sommige situaties
|
|
|||
|
|||
ze denken trouwens dat je dan als de max snelheid ter plaatse bijv 80 is je op die strook niet mag inhalen dat mag dus wel moet zelfs als je het overige verkeer hinderd!!!!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mag ik u erop wijzen dat als je ziet, dat je niet kunt invoegen, dat je moet stoppen voordat de blokmarkering begint?! Mensen op de doorgaandeweg hoeven invoegend verkeer niet voor te laten gaan Ik ben wel van mening dat de invoegstroken veel te kort zijn, de invoegstroken moeten eigenlijk zolang zijn dat als vrachtwagens willen invoegen dat deze makkelijk 80 km/h kunnen halen alvorens ze de snelweg opknallen....... |
|
|||
|
|||
de invoegstrook waar ik het over heb is lang genoeg (een aantal km,s) en word uiteindelijk een afrit. mensen zijn bang om gas te geven en durven niet rechts in te halen met name in de spits is dit levensgevaarlijk. ik heb het over de invoegstrook bij zwolle waar je dan op bepaalde momenten maar 80 km mag. ik ben ook daarom een voorstander van 100 km en tegen die 80 km stroken gewoon voor de veiligheid. ik moet iedere x rare capriolen uithalen hierdoor. en ze blijven maar rechts rijden de 3e baan word niet gebruikt door die veel te lage snelheid (niemand gaat opzij) ergernis top 1 voor mij de meesten kunnen gewoon totaal niet rijden.
|
|
|||
|
|||
overigens op een invoegstrook mag/moet je inhalen als dit een veilige doorstroming van het verkeer oplevert. natuurlijk geen 200!
|
|
|||
|
|||
Quote:
word leuk . ben wel 2,5 3 km bezig om op 80 km/h te komen is dus een onhaalbaare wens van je |
|
|||
|
|||
Quote:
Tja dan zeg ik ........ meer power in die vrachtwaggels Met onze Midlum heb ik niet zoveel tijd nodig om op 80 km/h te komen, maar dat pickupje weegt dan ook maar 9000 kg leeg |
|
|||
|
|||
Albert vrachtwagenchauffeurs geven niet de problemen die hebben wel het goede overzicht en de rijervaring om eea te overzien, en rijden (anticiperen) goed met het overige verkeer mee. Ik zie al dat wat Sjeesbeest aangeeft dat hierbij de meeste automobilisten al een inschattingsfout maken, hij zegt..Mag ik u erop wijzen dat als je ziet, dat je niet kunt invoegen, dat je moet stoppen voordat de blokmarkering begint?!
Ik denk dat als je in die situatie terecht komt je al eea fout gedaan hebt pure angst bij automobilisten die niet durfen te rijden. |
|
|||
|
|||
Quote:
en de daarbij behorende 437e herhaling van home alone |