![]() |
|
||||
|
||||
![]() Met een waslijn doen
![]() ![]() 5 minuten zit die erin ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb het met goed stuk touw geprobeerd maar ook dat ging niet echt super. Nieuwe rubber is beetje stug, maarja komt goed!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kijk maar uit want het laatste stukje staat het meeste spanning... goed gereedschap is het halve werk, ik doe het dagelijks en leg zo'n ruit in mijn 1tje erin... zuignap aan de binnenkant, touwtje erom heen en plop binnen 5min idd zoals al gezegt word zit die erin,
je moet namelijk de boel ff zeiknat maken of inspuiten met wd40 ![]() maar leuk projekt ik volg hem op de voet |
|
||||
|
||||
![]() Ik gebruik altijd afwasmiddel. Glijdt als een tiet!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Kleine update!
Weer avondje bezig geweest en nu zit de voorruit er goed in. Verder nog bezig geweest met deurvangertje vervangen, koppelingskabel aangesloten, stuurstang vast gezet, portierruit erin gezet aan passagiers kant en een lekkage ontdekt. Aan de zijkant van het blok zit een potje met een sensor waar een koelslang op aangesloten zit. Die loopt naar mijn kachelradiateur. Dat potje zit vast geschroeft op 2 tapeindjes. En die zijn allebei afgebroken ![]() Weet trouwens iemand het onderdeel nummer van die afdekdopjes in de hemel(zwarte), inplaats van handvaten? Bij de dealer kregen we ze niet gevonden. En wil ze graag bestellen. |
|
|||
|
|||
![]() Heb even aardig wat doorgelezen, maar deze wordt nog beter dan nieuw!
![]() Ziet er echt gaaf uit! ![]()
|
||||
|
||||
![]() De ruit is ook nog heel?
![]() Wat voor lekkage heb je gevonden dan? Motorisch, of lekt er gewoon ergens water naar binnen?
|
||||
|
||||
![]() zoals ik het lees zijn de 2 boutjes afgebroke die de flens op zijn plek houde zal tussen de flens en het blok door lekken dan denk ik.
super bezig verder word een hele mooie auto ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Ruit is nog heel Chris, knap he?
![]() Wat vdWal zegt klopt, daar lekt hij. Heb inmiddels de flens er al afgehaald en de tapeinden steken nog een beetje uit. Wat nu? Die zijn denk ik in 1984 een keer vast gezet dus die zullen wel niet makkelijk los komen. Nog tips? |
|
||||
|
||||
![]() met griptang of moordenaar misschien nog eruit te pakken?
anders een bout/moer erop lassen en losdraaien? als dat allemaal niet werkt kun je het nog uitboren, is maar m6 toch?
|
||||
|
||||
![]() goed schoonborstelen,iets oplassen,m10 moer eromheen en vastlassen(goed heet maken tijdens lassen!)beetje kruipolie erop en eruitdraaien.
|
||||
|
||||
![]() Diepe respect voor je werk,hij ziet er nog beter uit als nieuw.
Maar is het stiekem niet jammer dat er geen gti blokje ofzo in is gekomen. Je zal daar vast wel een goeie reden voor hebben. Ik ben benieuwd naar de rest van de vorderingen.
|
||||
|
||||
![]() Ander blokje zijn toekomst plannen..moet iets te doen hebben
![]() Weer een updateje! Aantal dingen vervangen en opgebouwd! Deze waren dus afgebroken ![]() Met dit middeltje en een goeie grijptang kreeg ik de tapeindjes er gelukkig uit! ![]() Voor ![]() Na ![]() ![]() Deze ook maar even vervangen, ziet er weer beter uit en functioneren ook beter ![]() ![]() A,B en C-stijl kappen zitten er weer op ![]() En tot slot de binnenspiegel ![]() ![]() ![]() Tot zover de updates..morgen naar VW Team Brabant meeting in Oss met de DubClub |
|
||||
|
||||
![]() Hee Rob, ziet er goed uit! Weer wat klusjes klaar. Ook wel fijn dat het uiteindelijk nog gelukt is met de tapeindjes.
|
||||
|
||||
![]() Mooi dat 't met die draadeindes gelukt is, en wederom respect voor hoe snel en netjes je werkt.
En die motor... je kunt nou eenmaal niet alles in één keer doen. Je hebt dalijk 'n super nette auto, en een ander blokje is er daarna nog altijd snel ingezet.
|
||||
|
||||
![]() En mensen vergeten ook wel eens dat zoiets wat je nu aan het doen bent een hoop geld kost, kan me dus voorstellen dat een ander blokje daarom later aan de beurt komt
![]() Bij mij is het tenminste wel zo, alleen ik heb het andersom gedaan ![]() Verder serieus top bezig, echt een heel mooi project om te volgen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tijd voor een update na weer bezig te zijn geweest afgelopen week!
Hoedenplank dragers passend gemaakt om de rolkooi. In het winterseizoen ga ik de zwarte die erin moeten netjes op maat maaken en netjes bekleden! Hoedenplank past ook perfect, geen last van de stabilisator stang achter. ![]() ![]() ![]() Nieuw olie dopke! ![]() Lekkage weer gemaakt, flens zit er weer op met nieuwe pakking ![]() En het dakje zit er ook eindelijk in! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() begint mooi op te schieten zo
![]()
|
|||
|
|||
![]() gaat lekker zo, schiet al aardig iig!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hoort die lijst rond dat klapdak wit te zijn? Vind dat een beetje goedkoop ogen...
Matzwart was mooier geweest denk ik.