![]() |
|
|||
|
|||
![]() wel leuk bedacht die plek voor je pompje, maar haal em der maar weer af, dit gaat niet goedkomen je aandrijfas komt er straks tegen aan.
|
|
||||
|
||||
![]() Ja daar was ik ook al bang voor.
Maar ik ga hem denk ik proberen te plaatsen ergens op het stuurhuis. |
|
|||
|
|||
![]() Mooi project hoor goed bezig.
ik zag dat jij ook met motorfiets carbs rijd, ik wil dat ook graag gaan doen zijn er dn nog dingen waar ik op moet letten of aan moet passen bijv benz toevoer? |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb alleen het vacuum afgedopt, de onsteking vroeger gezet en een andere brandstofpomp gemonteerd.
Bij mij gaat de toevoerleiding naar de pomp Van de pomp gaat het met een Y-Stukje 1 naar de carbs en 1 naar de retour Eerst heb ik een pomp ertussen gehad die ik erbij kreeg maar hier kreeg ik het allemaal niet goed mee aan het lopen, hij zoop veel en goeide de helft weer door de overloop van de carbs eruit. Hij verbruikte toen 1:5/1:6. Daarna iemand van het forum gesproken en die had het bij hem zelf toen ook gehad dat de pomp te veel gaf en gaf door met welke pomp het wel ging lukken. Deze vervangen en de onsteking wat vroeger gezet en het liep allemaal goed. De pomp die ik had gaf volgens mij 6.0 psi en deze geeft 4.5 psi. |
|
|||
|
|||
![]() ok dankje voor de uitleg wat voor soort
pomp heb je er tussen zitten? moet ik ook een dikkere pomp hebben want ik heb namelijk 1.8 16v? |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nu een Facet ertussen.
Wat jij precies nodig hebt zou ik niet durven te zeggen. Misschien dat andere hier op het forum wel een idee hebben? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik rij met een immitatie yamaha r1 brandstofpomp op mijn 1.8 16v kosten 40 euri ![]() Heb geen retour aangesloten. Koelpijp vooraan de kop (alu buis) aangepast, anders passen de carbs niet. En ik rij met een programmeerbare ECU om de ontsteking te regelen, omdat de vacuum erg slecht is met yamaha R1 carbs. Ook heb ik een lambdasonde aangebracht om de verbranding in de gaten te houden. Sorry voor de offtopic Erik ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ok bedankt voor jullie info
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo de auto staat inmiddels bij de spuiter, plamuur zit er al op en toen ik daar was zat hij al voor een groot gedeelte in de spuitplamuur.
Foto's: ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() lekker!
|
|
||||
|
||||
![]() top
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat begint er op te lijken erik
![]() wanneer gaat de kleur er op? |
|
||||
|
||||
![]() Danke, nu maar hopen dat ik hem voor mijn vakantie nog kan gaan halen.
@ Jeroen: Marsrood, de originele kleur. |
|
||||
|
||||
![]() Damn, dat ziet er toch wel erg vet uit. Nu begint eindelijk het leukere werk. Hopelijk staat die van mij ook snel zo erbij
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig Erik !!
|
||||
|
||||
![]() Niceeee mk1 5 deurs
![]() ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Heren bedankt,
Vandaag ook weer wat gedaan, Heb de remklauw op mijn Golf 2 gemonteerd met een stukje remleiding, en zo de prop eruit geperst. Dit ging opzich aardig goed alleen was het wel even remmen. Daarna nog wat spul in elkaar gezet, zie hieronder de slechte foto's: ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo net weer bij de spuiter geweest.
Alle lossen delen staan in de filler behalve 1 deur en de motorkap. De auto staat van binnen en buiten in de epoxy en de binnen zijde is al geschuurd en de buitenzijde niet. ![]() ![]() ![]() ![]() De binnenkant is afgeplakt omdat hij deze al had geschuurd. Als hij daarna de buitenkant weer had gespoten had hij de binnenkant weer kunnen gaan schuren door de nevel. |
|
||||
|
||||
![]() Begint al op te schieten. Voor je vakantie zul je hem toch nog niet kunnen gaan halen hé? Volgende keer mij niet meer zo bang aankijken als ik op je roep hé
![]() ![]() |