|
||||
|
||||
En vanochtend (uurtje of 9:45) een VAG-A-Holic bij de Formido Ypenburg, reed richting de A13? Het was een lekker laag beige golfje 2.
|
||||
|
||||
Vanochtend tegen 10uur gespot op het parkeerterrein v/d RDW Zeewolde, op een trailer: een grijze 2-tone T1. Wellicht voor een invoerkeuring, iemand van hier?
|
||||
|
||||
Zojuist bij Pon in Leusden een zwarte Corrado VR6 op Porsche Turbo met Xenon erin.
|
||||
|
||||
KEVERPECH WANNABEE GESPOT!
lijkt er aardig op toch?
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos Last edited by René : 23-10-2006 at 15:22. |
|
||||
|
||||
Vandaag om 12.15 een two-tone kever gespot in Eindhoven. Bij de kruising daar bij de kwik-fit/lampenwinkel/cafetaria.
Kever was mat bruin met lichtbruin en had de kentekenplaat achter de voorruit liggen. Zag er erg gaaf uit! Iemand van hier? |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat was ik. Had de Passat net uit Dld gehaald. Is vandaag voor RDW geweest en goedgekeurd. (kon bijna niet anders, auto is in nieuwstaat). Groeten, Jan |
|
||||
|
||||
Quote:
Oké, mooi man! Zou zeggen: maak even een topic aan met wat foto's, ben wel benieuwd (en denk wel meerdere met mij!).
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, leuk!! Maareh....... hoe doe ik dat Ben net nieuw hier. |
|
||||
|
||||
rode corrado G60 met AZEV A bij Rijsenhout....kwam los met de wielen na nemen drempel. Iemand van hier die zo ragt met zijn bak?
|
|
||||
|
||||
Scirocco in Leusden, kwam uit de richting van Stoutenburg en ging naar Theo Meijer sport... herrie achter je gehoord ? dat was ik
|
||||
|
||||
Bordeaux rode Corrado op Borbet A en een Autobra op de motorkap in Drachten!
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt..Dat is een corrado g60 van een van de jongens van Eijgelaar |
|
||||
|
||||
Quote:
Heden nee wel, wel dik ding!
|
||||
|
||||
Zag net bij Bergschenhoek een donkergrijze (?) lage Jetta 2 met ronde golf koplampen. Iemand van hier?
|
||||
|
||||
waarom spot ik jou nooit in je kever? airtime???
|
||||
|
||||
Vanmiddag (zaterdag 28-10) bij Hoevelaken, zilver Golf 1 Cabrio met een zwarte kap zonder achterruit en er zaten gepolijste Porsche C2? wielen onder, blonde dame erin met een lieve lach
|
||||
|
||||
golf 3 variant op stalen velgjes , kleur :zwart op de vliedberg in vlijmen rond 4 uur gistermiddag.
donderdagavond op de a59 ter hoogte van nieuwkuijk vanaf de botonbaa van wijk en aalburg een super lage caddy/inca donkergrijs berede velgen en xenon. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nouwww, ik wil niet zeuren hoor, maar reed jij gisteravond niet rond een uurtje of kwart voor 7 over de Boterdorpse weg richting Berkel? Zeg maar daar vlak voordat je de nieuwe snelle spoorlijn over gaat? Juist! Die kever was ik dus!
|
||||
|
||||
ja, maar toen was het al bijna donker
zag alleen een laag donker iets voorbij komen (had wel een flauw vermoeden dat jij dat was hoor)
|
||||
|
||||
Hahaha, volgende keer overdag dan maar?