|
|||
|
|||
Quote:
dies gevaarlijk JONGUH !!... Last edited by Sjeesbeest : 28-09-2010 at 10:16. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
@ broer konijn
2x fuseekogel 2x stuurhuishoes speling bestuurdersdeur. 4 remslangen bestuurdersstoel vastzetten koplampen beplakt (gele folie) Handrem werkt slecht op beide achterwielen remschoenen achterzijde
|
||||
|
||||
Goh, 4 weken nadat ik die dingen nodig had zijn m'n federbein-spezialeinsätze eindelijk binnen
Gelukkig lukt het ook prima met een schroevendraaier en hamer |
|
||||
|
||||
Dankzij "Breadfan&Tiefleger transport" ben ik vandaag voorzien van maarliefst 5 pakketjes...
4 grote dozen en een bubbelenvelop... dat doet TNT ze niet na. Chris en René. Enorm bedankt voor de goede zorgen. Fijne mensen bestaan nog wel op het forum. ToetToet.. in tegenstelling tot wat de rest van René's klanten dachten heb ik geen 4 poefjes besteld. breekvrije bubbelenvelop bevatte: maar wat zat er in het karton dan?... een schuimhoes. met: en nu nog een afspraak bij Jelmer maken voor de nieuwe banden.
|
||||
|
||||
wow dat zijn mooie wielen Jaap
mijn laatste aanwinst was trouwens een GTD intercooler voor de TDI, van "Arosaboy" gekocht.
|
||||
|
||||
Ik had er nog even aan gedacht ze gewoon lekker zelf te houden.
Maar kon met de steek niks aanvangen. Mooi dat ze zijn aangekomen, en netjes verpakt ook! Die sleutel is echt 'n maf ding hè! Maar wel een mooi redelijk diefstal veilig systeem. Gerne geschehen!
|
||||
|
||||
Jaap wel lezen wat er op de stickers staat hè.
Niet op zijkant plaatsen, en toch doen.
|
||||
|
||||
Mooi vloertje ligt er in je huis Jaap, geen kliklaminaat meer?
|
|
||||
|
||||
nieuw huis, nieuwe vloer... maar heb vocht in de kelder gehad, en de vloer is mooi omhoog gekomen
|
||||
|
||||
MK1 GTI oliekoeler
MK2 GTD Intercooler AAZ downpipe Sebring van 16v GTi jaa voor onder de DSL...
|
||||
|
||||
Een NOS mk1 cruisecontrol hendel voor in mn mk1 cabbie
|
||||
|
||||
Heb ik ook liggen voor in de Passerati... Is dit eigenlijk te koppelen aan een VDO tempostat? Want daar heb ik er ook nog één van nl.
|
|||
|
|||
mijn nieuwe torretje |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat moet wel lukken, er zijn er meerdere die dat gedaan hebben
|
|||
|
|||
Nieuwe APK a 50euro
|
|
|||
|
|||
vandaag me pas gekochte (kapote radio ) gerepareerd terug gekregen
het toestel was al 3 keer opgestuurt en had nog steeds het zelfde probleem toestel spot goedkoop gekocht kenwood kvt 827 dvd met navi ging steeds aan en uit als ie koud was toestel is hier door amper gebruikt nu naar cerepair in mijdrecht gestuurt en daar zijn ze flink bezig geweest en voor 135 euro een wereld toestel spelend weer terug gekregen dus de beetle heeft weer muziek |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Aangeschaft voor de scirocco;
- Booskijker - Set koplampen Binnenkort schroefset en Auspuff ! |
|
||||
|
||||
Weer wat spul voor de caddy grkocht:
gsxr itb's innovate mtx-l wideband lambda controller mk1 westy grill 16 stuks 50x20cm dempingsmatten |