![]() |
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij is mijn ex golf erook nog niet tussen.
|
||||
|
||||
![]() wat zijn de wielkasten goed gevuld zeg.
![]() Quote:
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
|||
|
|||
![]() @ rally16vt jou ex golf 1 word op moment compleet gerestaureerd. die jonge die em heeft gekocht. heeft een nieuw dak gekocht bij mij voor zijn golfje. teminste hij had het er over dat hij em van jou had gekocht.
|
|
|||
|
|||
![]() denk dat je je vergist,,deze golf is paar jaar terug al gerestaureerd,,is kant klaar en superstrak. alleen de g60 is eruit en er komt een 16v oettinger in.
en hij is nog steeds bij mij in de kost, dus dat ze er mee bezig zijn is wel een raar verhaal.
16vt ombouw naar haldex, bijna klaar ![]() Last edited by rallye16vt : 27-02-2009 at 08:52. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bwa als hij de pk's heeft om de looks bij te benen vind ik het wel kunnen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() dat heeft ie wel das de oude van de speedfactory met een g60 er in staat te koop op mp voor ca 8000 euro meen ik
|
|
||||
|
||||
![]() Mijn Cabrio GLI bj. 1985
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() @rallye16vt oh ja kan best hoor, maar deze jonge vertelde mij dat ie een een golf 1 g60 had gekocht en zoals ik van heb begreep kwam ie bij jou weg. maar ik zal wel niet goed geluisterd hebben haha was zaterdag s ochtends vroeg dat ie er was, en ik had vrijdags een feessie gehad hahaha.
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ooh... die Sportruck is zo vet, het is dat Caddies een beetje te krap voor me zijn, maar anders. Hier nog een originele bij Westmoreland voor de deur.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() zouden die us golf 1 achterlichten op een europees model passen?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alles past als je handig bent ![]()
|
||||
|
||||
![]() Waarom zou je dat willen?
Geef mij de kleine achterlichten maar 8) |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik heb het nie zo voor dat fake-gedoe om kleine lichten te plaatsen op mijn 83'er. is in mijn ogen het zelfde als een spijl in de achterraam van een ovaal-kever te lassen om een bril-kever te hebben. kvind ze gewoon vet die us achterlichten. Last edited by racers_elite : 14-03-2009 at 12:20. |
|
||||
|
||||
![]() De kleine lichtjes blijven echt het mooiste maar voor origineel kiezen begrijp ik ook wel...
|
|
||||
|
||||
![]() Van een neefje van me .
![]() Dieseltje.
|
||||
|
||||
![]() Mijn mk1 met de look voor 2009, ook al zal dat ook wel weer veranderen
![]() ![]() ![]() ![]() Wie post er verder nog dikke MK1's!?
|
||||
|
||||
![]() als die van mij klaar is
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ah, is dat jou Golfje Mitta? Leuk ding, heb 'm op VWspeed zien staan.. De kleur van je velgen is wel.... apart..
![]() Mijn dikke Golf 1 staat er nog niet tussen, dus bij deze ![]() Momenteel weer redelijk blauw en nieuwe banden eronder, remschijven en blokken zijn onderweg, schroefset en toplagers worden komende week besteld ![]()