![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Moggu !! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goedemorgen!! Ik word bijna sentimenteel!!
![]() Nog 8 - 9 uurtjes te gaan en weekend. Morgen een gat graven voor de riolering en zondag onderweg naar NL. ![]() Last edited by Ronald : 29-05-2009 at 08:20. |
|
||||
|
||||
![]() Nog mensen die een lang weekendje weggaan? Wordt btw mooi weer!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Plan was er wel, maar we willen thuis nog een hoop doen en aangezien we
een hoop weekenden hebben 'verloren' aan verjaardagen en zieke gezinsleden gaan we lekker thuis aan de gang. Misschien 2e pinksterdag ff naar vrienden in Mierlo .. met de spijl natuurlijk !! |
|
||||
|
||||
![]() Ik ken het. Sinds we de luxe van een huis / tuin hebben.... zijn daarmee meestal mijn weekenden gevuld. In het begin was het een heerlijk gevoel om het gras te maaien, maar ben het nu al aardig zat..
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() F*ck, net te horen gekregen dat de afspraak dinsdag in NL niet doorgaat. Mooi op tijd zeg maar. Ik ga dus niet naar Nederland en nu mis ik de ACN, etc.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wel gezellig zo'n vrijdag topic.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat is balen zeg!
Ondanks de vrijdag is het hier redelijk druk, dus weinig forummen.. Plannen? Lekker van het mooie weer genieten, stalling verder leegruimen en de remschijven van de Zed vervangen |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wat is dat voor n dikke onzin zeg LOL (anhoewel de vrouwelijke medespelers er aan alle kanten voortreffelijk uitzien) en ja ook hier is het lekker rustig opt werk :P Heeft de recessie alleen niet zo veel mee te maken. |
|
||||
|
||||
![]() Last edited by Ronald : 29-05-2009 at 16:52. |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag nog een flink de discussie aangaan met een interimmer die mij uit wil zuigen terwijl andersom toch echt de bedoeling is, maar ik denk dat hij het ondertussen wel gaat begrijpen...... (zonder mij geen opdracht = helemaal geen euro's)
Verder gaat de zon hier in het Zuiden steeds meer schijnen...... Komend lang weekend lekker de Volvo en de Golf 1 en 3 schoonmaken en huishoudelijke klusjes doen. |
|
||||
|
||||
![]() Zometeen de BBQ aanslingeren en bier drinken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zeg proost, eerste serie pils zit er al in!
|
|
||||
|
||||
![]() zit me ff rete saai werk te doen nu, zeg eens wat leuks.....
|
|
||||
|
||||
![]() Me 2. Ga van t weekend nog wat aan mijn Audi klooien verder nog geen plannen eigenlijk..
Maar t is nog geen middag ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goedemorgen allen!!
Wat voor leuks wil je horen Edward? Het is alweer vrijdag!!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vanmiddag wel vroeg naar huis, uurtje of 2 eerder. eens trekken aan de wiellagers van me. lekker met een koude pils en een verfrissend buitje over je donder....
Even kijken of ik de garage van mn zwager kan scoren. tot ik naar huis mag dus ff oliedom meet werk |
|
||||
|
||||
![]() ...op de helft...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Van het meten of de werkdag? Als het het meten is en je zit precies op de helft... hoef je het alleen maar even met 2 te vermenigvuldigen. ![]() |