|
|||
|
|||
Quote:
presies waneer gaan de ogen eens open 14 mei gaan we in de transport wel wat doen , wie volgt ? of nog beter wie gaat aansluiten ? *edit* oldtimers actie op facebook en deze natuurlijk Last edited by Alberto : 09-05-2013 at 10:24. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als men, om te beginnen, nou eens een keer massaal op die blonde jongen uit Venlo zou stemmen. Ik zeg altijd: Verbeter de wereld, begin in eigen land!
|
|||
|
|||
Quote:
Nou die stem van mij gaat niet naar die knakker Denk niet dat hij alles op de goeie pootjes krijgt |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat er nu regeert ook niet.
|
|||
|
|||
Quote:
Ze maken veel kapot , das zeker |
|
|||
|
|||
Gewoon de regeling hanteren die ze destijds bij het "grijskenteken rijden" ook ingevoerd hebben (ook onder dwang). Ofwel, iedereen die nu een oldtimer rijdt blijft onder de oude oldtimer regeling van 25 jaar ... wordt de oldtimer verkocht en is die nog geen 40 jaar dan wegenbelasting laten betalen. Ik heb mijn oldtimers al meer dan 8 jaar en rij er minder dan 1500 km mee...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dan moet je ook niet klagen Quote:
Dat bedoel ik
Golf 1 GTI 1.8 8V (DX) 1983 Zwart Golf 2 GTI 1.8 16V (KR) 1986 Oakgroen Golf 3 GL 2.0 8V (AGG) 1997 zilvergrijs 'parttime Daily' Seat Ibiza 2 (6K1) GTI 2.0 8V (2E) 1997 rood 'parttime Daily' Last edited by Golf1Fan : 11-05-2013 at 01:08. |
|
|||
|
|||
Quote:
Over de MRB zeker niet Ik rijd geen belasting vrije diesel of lpg Betaal gewoon belasting over mijn rijdende auto's Maar er zijn op politiek vlak meer wegen die richting goeie afloop gaan Maar zo lang de Nederlander dit laat gebeuren . Denk ik dat we het nog steeds te goed hebben , en gaat het langsaam maar zeker nog verder de afgrond in . Last edited by Alberto : 11-05-2013 at 05:47. |
|
||||
|
||||
er zijn nog steeds veel te veel mensen die het VEEl te goed hebben hiero..
bv het gros daarvan woont in grote huizen in nieuwbouwwijken met een gruwelijk salaris.. ondefinieerbare functieomschrijving als 'baan'..vormgever,designer,recrutant insource manager,senior advisor etc,etc.. die mensen hebben geen benul in de regel wat er gebeurt in de echte wereld.. kijken in de krant of op het nieuws niet naar wat de regering bij het 'gewone'volk veroorzaakt...en ook al zouden ze het doen... THEY DON'T GIVE A DAMN!!.. een automonteur of loodgieter bijvoorbeeld..zijn in geval bij die mensen niet meer dan een 'mannetje' dat handig is soms... dat zo iemand van pakweg van 1500 euro in de maand moet leven zal ze een worst wezen...en al helemaal niet als zoiemand zijn baan verliest door mismanagement of door oosteuropeanen die goedkoper zijn... hij heeft toch recht op een uitkering ?..of niet dan?..(70%..nee das een vetpot) zelf voelen ze er niks van,...en als ze eventueel een old/youngtimer hebben..zal hun die paar honderd euro per jaar ook niks uitmaken... |
|
||||
|
||||
Quote:
neem nou een combi van deze twee groepen : timmerman en een eigen huis (3 jaar zwoegen) en geen werk meer , geen ww meer wat dan!!!! als ik weer moest kiezen , nooit weer iets voor je zelf bouwen want in dit kutland naaien ze je voor alles wat je zelf onderneemt als je nou zelf een huis bouwt of als je zelf een bedrijf hebt betalen moet je hier in dit kutland altijd ALS het zover komt dat ik mijn eigen gebouwde woning moet verkopen dan doe ik hier in dit land geen fuck meer. want ik kan geen uitkeering krijgen of wat dan ook omdat ik overwaarde heb , maar overwaarde heb je niet eerder dan als je je huis verkoopt en probeer dat maar eens in deze tijd dus als ik moest kiezen doe dan maar jouw onderste variant in een huur huisje ,heb je teminse nog ergens recht op IN dit kut land |
|
||||
|
||||
En zo blijven we in dit cirkeltje rond lopen, omdat niemand iets doet.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
|||
|
|||
Quote:
We blijven tikken op de pc .. Niemand doet iets .. Waarom zou ik dan wat doen Zo gaan we idd lekker verder , en niemand doet iets |
|
||||
|
||||
Meer zwart werken.....dan betalen we daar de belasting voor onze oldtimers wel van !!!
Voor de rest helpt het toch niet. Die graaiers doen toch gewoon maar wat ze willen in Den Haag en zo lang die het nog te goed hebben krijgen wij het beslist niet beter !!! Neeee, we moeten Brussel diep in de kont kruipen !!! Da's heel belangrijk
|
||||
|
||||
Originally Posted by heinz74
er zijn nog steeds veel te veel mensen die het VEEl te goed hebben hiero.. bv het gros daarvan woont in grote huizen in nieuwbouwwijken met een gruwelijk salaris.. ondefinieerbare functieomschrijving als 'baan'..vormgever,designer,recrutant insource manager,senior advisor etc,etc.. die mensen hebben geen benul in de regel wat er gebeurt in de echte wereld.. kijken in de krant of op het nieuws niet naar wat de regering bij het 'gewone'volk veroorzaakt...en ook al zouden ze het doen... THEY DON'T GIVE A DAMN!!.. een automonteur of loodgieter bijvoorbeeld..zijn in geval bij die mensen niet meer dan een 'mannetje' dat handig is soms... dat zo iemand van pakweg van 1500 euro in de maand moet leven zal ze een worst wezen...en al helemaal niet als zoiemand zijn baan verliest door mismanagement of door oosteuropeanen die goedkoper zijn... hij heeft toch recht op een uitkering ?..of niet dan?..(70%..nee das een vetpot) zelf voelen ze er niks van,...en als ze eventueel een old/youngtimer hebben..zal hun die paar honderd euro per jaar ook niks uitmaken... Quote:
In jaren 40 zaten de fascisten/dictators in Berlijn, tegenwoordig zitten ze in Den Haag en Brussel Die economische ellende is het gevolg van het sociaal economisch wanbeleid van de afgelopen 35 jaar. Maar ja de mensen blijven klagen en vervolgens stemmen ze elke 4 jaar op de dezelfde kaalplukkers en zo gaat het al decennia lang. Een vriend van mijn vader stemde nooit, maar ging wel altijd naar het stemburo en schreef op het stembiljet: Welke os kiest zijn eigen slager?
|
||||
|
||||
Quote:
Psies, super verwoordt. Zo denk ik er ook over.
|
||||
|
||||
We gaan het of weer over wegenbelasting hebben of ik gooi het topic dicht.
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
ja idd, Keyboard warrior's
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben bang dat het een niet zonder het ander kan Jaap, dat het hierdoor lijkt alsof we off-topic bezig zijn kan ik me daarnaast wel voorstellen. kzal me proberen in te houden.
|
||||
|
||||
Quote:
mag van mij wel dicht , want hier komen we net zover als in den haag |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote: