|
||||
|
||||
Quote:
goed kijken ,, de digitale wijkt 3 a 4graden af... vdo is gewoon de beste Last edited by richard-polo : 13-01-2012 at 09:38. |
|
||||
|
||||
analoog is niet zo nauwkeurig, tenminste niet met die schaalverdeling van vdo
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat hoor ik graag |
|
||||
|
||||
Quote:
i understand why wilde zelf van die analoge maar toch maar niet!! had dat al eens bekeken via zo,n analoge drukmeter die zijn ook niet al te nauwkeurig!! dus gewoon alle meters van VDO |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Haha inderdaad de VR6en liggen voor het oprappen.
Omkeuren penuts en cheap Nederland is een het land geworden van de makkelijke motor swaps |
|
||||
|
||||
Ja, zou er gerust in rijden
|
||||
|
||||
Stoere ford ja , je ziet ze tegenwoordig nooit meer ....
Ik heb jaren geleden bij een sloperij gewerkt (zaterdags) en daar zijn tientallen van die dingen gesloopt , waren toen helemaal niks waard ..............best wel jammer achteraf .
|
||||
|
||||
Idd zou niet verkeerd zijn om te hebben Stuurbekrachtiging, boordcomputer... allemaal en dan ook nog wegenbelasting vrij :P
zat gister topgear te kijken en toen hadden ze een kleine lancia special, kwam dit ook in voorbij: http://youtu.be/CGUi8KIU6iY Lancia thema met ferrari V8 FWD en 1 van de eerste pop up spoilers! |
|
||||
|
||||
zo'n ford heeft m'n pa ook nog gehad........
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mooi front -->
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
zit iig wel werk zin zon langzaam ding al zag ik ook iets van noss voorbij komen hehe
|
|
|||
|
|||
sorry hoor, misschien een kwestie van smaak maar...... heel veel camber vindt ik echt geen porem zoals al die Chinezen doen!
|
||||
|
||||
Breng die vervelendebrommerrijdende4wielermensen maar op ideën