|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
meer fotos? van beide autos?
|
|||
|
|||
Quote:
gvd lekker gvd. Tevens één van de beste kleuren geleverd op een MKII.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik vind je wagen veel beter op de 17" Bobby. Ik ben ook overgestapt van 16" Rs naar 17" en heb het me niet beklaagd (zelfs op smalle bumpers). Hier op 16" (foto's met huidige velgen heb ik niet, ik ben op zoek naar een vrijwilliger die zich geroepen voelt, zelf ben ik niet zo een foto-mens ):
Seekrank ... Last edited by Suspekt : 18-12-2011 at 11:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
buildthread: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=47033
|
||||
|
||||
Quote:
Staat ook te koop .. £6k De mooiste recaro's: Niet Schricken:
|
||||
|
||||
Quote:
Nice .. wat voor 17ers heb je eronder dan?
|
||||
|
||||
Lekker Misha die blauwe VR
|
|||
|
|||
Quote:
Dezelfde
|
||||
|
||||
Cool .. hoe is het met de laagte van de auto? Hier mijne op de 16ers van afgelopen seizoen maar zoals hij hier staat was de aandrijfas het er niet echt mee eens. Alleen bij remmen raakte hij al, laat staan bij bochtjes. Kan me voorstellen dat het er bij 17ers niet echt minder op wordt ..
|
||||
|
||||
hoe heb je het ding voor zo laag gekregen?
na de winter wil ik mijn jetta aan de voorkant nog een stuk laten zakken, maar heb geen idee hoe. ik heb nu vaste verlaging me korte schokbrekers, dus zullen zoiezo schoefpoten onder moeten lijkt mij, of niet? |
|
|||
|
|||
Quote:
Moeilijk te zeggen, uiteraard ligt hij niet zo laag als jouwe. Ik zou er graag een foto van posten, maar ik heb er geen (ik neem eigenlijk bijna nooit foto's van mijn wagens) Nu staat de auto gestald, op de stalen wielen, voor de winter. Wanneer het terug mooier weer wordt laat ik mijn vriendin wel eens foto's nemen Ik heb er Nankangs opliggen, 185-35-17, de rand van de wielkastverbreders ligt net niet gelijk met de velgrand. Het is een beetje oppassen bij het uitdraaien, maar verder geen problemen.
|
||||
|
||||
Geizer .. TA technix schroefset met hulpveren en bumpstops verwijderd en op het laagste (achter nog wel draad over).
Ben erg benieuwd Suspekt!
|
||||
|
||||
Dit is er in ieder geval 1 op 17ers met 185/35, ligt wel netjes zo..
is alleen zo lastig om te oordelen als een auto op het gras staat.
|
|||
|
|||
[/QUOTE] dit is belachelijk véél te laag voor een MkII..... daarbij rij je ook alles kapot!!......en dat alleen voor ''de stance'' het ziet er NIET UIT!! sorry .... (en daarbij let/heb ik het nog niet eens over de ruimte tussen de deur qua A en B stijl....maar dat zal aan de bestickering liggen denk.......... ) P.S:is er voor deze foto wel toestemming gevraagd trouwens..... Last edited by HannoverEdition : 18-12-2011 at 21:31. |
|
|||
|
|||
Die ligt inderdaad super Misha !
Mijne ligt zo laag niet hoor en is ook niet de bedoeling, dan moet ik te veel dingen gaan aanpassen die ik liever origineel laat Ik doe ook geen meetings of zo, het is wel niet mijn dagelijkse wagen, maar in de zomer gebruik ik de GTI regelmatig om naar het werk te rijden en dan heb ik graag toch ietwat comfort. Ik rijd al 12 jaar rond met verlaagde wagens (mijn huidige daily is een Golf V Variant, Weitec op het laagste en 19" A6 Speedlines), maar het hoeft allemaal zo extreem niet meer, als het maar netjes is
|
||||
|
||||
Quote:
Daar denkt zo ongeveer iedereen anders over als ik de reacties op een rijtje zet .. maar goed, jouw ding. Alles kapot valt wel mee, sommige mensen zijn wel bekwaam met het rijden in een verlaagde auto Zo extreem is het overigens niet, maar platter als dit wordt het niet op 16ers .. Mooi Suspekt .. rij zelf ook een V dagelijks
|
|||
|
|||
Ik vind je GTI super Misha ... dus meningen kunnen inderdaad verschillen
|
||||
|
||||
Quote: