|
||||
|
||||
Quote:
Dan weet ik wel waar ik me moet gedragen.. En die Manta staat zo'n beetje in je achtertuin LRR! |
|
|||
|
|||
Dikke witte mk1 gespot die langs het busstation in maastricht reed Stond volgens mij op bbs-en of iets wat erop lijkt, maar het geluid, brrrr...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha, er is wel altijd zo'n snelheidsduivel in een mk2 (Kevin geloof ik) die er langs brult, maar heb jou nog nooit kunnen betrappen op aso-gedrag ) Ok, ik moet zeggen dat *p*l mij meestal niet opvalt, maar deze kun je niet echt omheen
|
||||
|
||||
Quote:
Ik dacht dat Chris die Sakébrander al had laten slopen
|
||||
|
||||
Vanmiddag om ongeveer kwart voor 4 @ A28 thv Harderwijk een mooie oranje VW kever.
Iemand van hier misschien?
|
|||
|
|||
Mice in de cabbie
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha, lezen pik. En heb iemand anders d'r "blij" mee gemaakt, dat die hem maar in de fik steekt.
|
|||
|
|||
vanmorgen in randwijk(maastricht). Een zilveren golf 1 met lenso bsx.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ok, Hij zit ook op het opelforum, onder de naam Dr. Anthrax.. vind 't wel een gaaf bakkie, alleen wat jammer dat de filmmakers er niet zo heel braaf mee om zijn gegaan. ach, kun je verwachten
|
||||
|
||||
Vanmiddag tegen 3 uur een zwarte Lupo met (flink) verbreed staal in Geleen.
En tegen half 4 Nigel ( Vains) met de GTI in Geleen.
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Vannacht, drie of vier mensen in een Golf 2 [beetje lichte kleur geloof ik] vanaf Veenwouden tot aan de rontonde bij de Rabobank ik Damwoude achter me. Wel gezwaaid, maar geen idee wie er in zaten... iemand van hier? Ze zaten zo druk te zwaaien, leek me dat ze me herkenden, maar ik hen niet zo snel
Golf had wat zo'n grijzige kleur, en was nog origineel.
|
||||
|
||||
Gister tegen 17 uur, Jarno op de Lange Raai in Knoal !! Ik was met de Fun !!
|
||||
|
||||
Vrijdagmiddag rond half 3, op de N34 richting Gieten, champagne kleurige Audi 90, kenteken iets met xx-LFB-x, dik ding!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Was het misschien zo`n golf 2 ?
|
||||
|
||||
Quote:
Die lijkt er heel erg verdacht veel op
|
||||
|
||||
Klaas weer aan het racen geweest in de TD zeker
|
||||
|
||||
Racen viel mee, tenminste dat stukje dan
|
||||
|
||||
Vandaag 3x een MKI gespot:
De eerste was een rode Golf MKI in Uithuizermeeden. De tweede was een licht gele Golf MKI, ook in Uithuizermeeden. De derde was een grijze Jetta MKI bij de stoplichten tussen Scheemda en Midwolda.
|
||||
|
||||
Vandaag op de TU in Eindhoven, grijze Polo 86c IIF, met verbreedde staaltjes en een embleemloos grilletje..
Gaaf ding! Stond zelf tegenover je, met m'n golf II.
|
||||
|
||||
Verbouwd Golfje 1 aan de Odasingel in Sittard op een bouwplaats.
Lage (donkergroene?) Jetta 1 op de grens bij Kinrooi met rode steelies en whitewalls. iemand van hier? was echt een mooie Jetta om tegemoet te rijden......