|
||||
|
||||
Quote:
vandaag naar een andere auto gekeken , en de cordoba word vanavond opgehaald na dik 7 jaar met plezier in deze gereden te hebben. de volgende word een ibiza van 2002 1.4 16v , kan deze zaterdag ophalen |
|
||||
|
||||
vandaag de vervanger van de cordoba opgehaald een dikke 1.4 16v
|
|
||||
|
||||
het wagenpark is weer bijna weer zomerklaar, de caddy mag na een setje wiellagers en een nieuwe remslang weer legaal de weg op
en natuurlijk weer zomerklaar met de looks voor 2014 voor 175-55 en achter 185-55 nu had maatje Douwe nog een DHZ powerbox liggen dus die direct ook maar gemonteerd , nu gaat ie echt als de brandweer met een weerstand van 167 ohm de Seat moet volgende week nog voor de apk maar is al voorzien van zomer rubber |
|
||||
|
||||
staat um goed evert.
|
||||
|
||||
Idd. Ziet er weer goed uit allemaal. Die seat mag ik ook wel over. Is een leuk ding geworden zo!
|
|
|||
|
|||
Knappe Seat Evert. Rijden meest ook niet verkeerd...
|
||||
|
||||
Mooi hoor Evert
|
||||
|
||||
Ziet er leuk uit dat blauw met wit!!
Seat staat er ook netjes bij, heb de cordoba vandaag ook weer ff gewassen hoor |
|
||||
|
||||
Quote:
doe je goed |
|
||||
|
||||
Mooie combi!
|
|
||||
|
||||
jij had laatste die huif te koop toch ? ... ik was toen te laat :p had nog geen caddy
|
||||
|
||||
Deze zit nu achter op de zwarte van David uit brugge
|
|
||||
|
||||
Zie net dat ik nogal wat achter loop met de update's...........dit weekend dan maar even
|
|
||||
|
||||
jup ik ken david
|
||||
|
||||
Nou kom op met die Updates Zag David idd ook voor bij komen op Facebook met iets dat wat van Evert was.
|
||||
|
||||
komt ie dan!!
omdat dit voor mij niet leuk is bij ons in de buurt en ik al een paar keer onder weg op mijn knieen de lip weer op zijn plaats moest drukken. zijn we maar over gestapt op ...... tijdens mijn vakantie op ameland zo'n 2 weken terug kreeg ik het idee om voor de gein mijn huif eens te koop te zetten op facebook (sorry VF) het onverwachtse..............binnen 10 minuten verkocht aan David uit Brugge en omdat ik voor mijn werk de caddy niet meer zo vaak de bak vol hoef te gooien met van alles en nog wat ...en ik graag mijn pick-up weer terug wou was het dus ......doei met de panel-van David heeft deze donderdag opgehaald en had daar een ritje van 930 voor over en omdat ik toch de bak weer waterdicht wil hebben ben begonnen met een volgende project.......vlakke klep eerst framepje maken van 15x30 koker en dan plat want ik wil niet zo'n hoge rand hebben zo dat ik weer een huif idee krijg de scharnieren afkomstig van een laatste type audi 80 (dus VAG )werken prima voor dit project voor de vlakke afwerking heb ik 1,5mm alu plaat, mooi strak , lekker licht en makkelijk te bewerken het zij ik geen zetbank heb van 2 meter dus mal maken voor de aansluiting tegen de cabine zo ook de zijkanten en de achterkant de randen in model geklopt de plaat met dubbelzijdig foamtape op elke rib van het frame geplakt , met in de midden een paar lagen meer voor iets bolling in de plaat(want vlak lijkt altijd hol ) Daarna aan de onderkant alle randen afgekit. gasveren gepikt uit een sloop Passat van Douwe (dus VAG ) en voor de sluiting heb ik achter in elke hoek een motorkapsluiting van golf 1 of 2 (dus VAG ) de word vanuit de cabine ontgrendeld door een hendel die ik morgen uit Douwe zijn sloop Passat ga pikken vanavond de klep in de primer gerold en dan morgen (hopelijk) de kleur er op |
|
||||
|
||||
Netjes evert! Dit gaat mooi staan. Weer de looks van een pickup. Nice!
|
|
||||
|
||||
Mooi werk maat!
|
|
||||
|
||||
Dat is erg netjes gedaan!