|
||||
|
||||
Handig voor een ieder????? ik ga 4 dagen kamperen... laterzzzz
|
||||
|
||||
Veel plezier op de camping
|
||||
|
||||
Ben weer thuis , nog ff een plaatje schieten in het mooie weer..... wie herkent de locatie?
|
|||
|
|||
Quote:
Herken het wel, weet alleen niet precies waar het is. Ik weet dat ik dit vaker vanaf de snelweg gezien heb. |
|
||||
|
||||
Waren die "legostenen" er toen ook al?
|
||||
|
||||
Laatste ontwikkelingen:
vandaag even op de sloperij geweest voor wat plastic werk. raamslingertje , gordel afdekkapje , deurslotknopje en een vacuumsplitsing voor het slangetje naar de MFA. deze geeft nu ook weer netjes aan wat het verbruik is per 100km. (7,4 l/100km) wonderbaarlijk. helaas heb ik nog geen luchtfilterhuis gevonden voor de GTi. de vorige eigenaar heeft de onderste helft in 2e gezaagd voor een hip geluidje, hou ik niet zo van dus wil een nieuwe. hier wordt mijn bandenspanning nog even vakkundig op pijl gebracht door mijn zoon
|
||||
|
||||
Quote:
5.1 l/100km wat m'n vriendin haalt is pas wonderbaarlijk |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoop maar dat ie voorzichtig is met die pijl dan, je hebt zo een lekke band
|
|
||||
|
||||
Quote:
HAHA het gebeurd wel vakkundig he ? ik ben zojuist tot de ontdekking gekomen dat ik oranje stadslampjes heb. Mag dat voor de apk of moeten er origineel witte in?
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Velgen staan em goed Mario!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is dit niet in Spaarnwoude? Doet me denken aan het terrein van Dance Valley Festival |
|
||||
|
||||
Quote:
bij mij deden ze er niet moeilijk om. kenteken verlichting is ook oranje dacht ik.
|
||||
|
||||
Quote:
Heee leuk dat je hier ook een profiel hebt Stan. Bevalt de jetta nog een beetje, mankeerd weinig aan he, gewoon tanken rijden. Was een knap ding. zonder roest en heel weinig beschadigingen. kentekenplaat verlichting achter deed het helamaal niet bij de golf, zaten ook geen lampjes in. Nadat ik er nieuwe in had gedaan deden ze het nog steeds niet dus ben ik de draden gaan volgen tot waar ik wel stroom had. eerst alleen tot linksachter in het binnen scherm later tot de fitting maar die waren beide rot. nu werken beide lampjes weer. heb nu al wat munten geinvesteerd in de GTi maar hij is bijna naar me zin. Plastic werk binnenin is weer kompleet en origineel, originele toeter doet het weer en 2e is afgesloten ( was een draad breuk), MFA werk weer zoals het hoort met nieuwe vacuumsplitsing, nieuwe remblokken rondom , nieuwe kuiplijst erop en alles weer zwart, leuke velgen gevonden. voor het mooie nog 2 nieuwe bumpers en een motorkap in de kleur, maar wie weet. Moet nu nog aan 1 kant de handrem gangbaar maken maar denk dat ie dan wel door de APK heen rolt.
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 Last edited by Dr.Golf : 06-06-2012 at 22:57. |
|
||||
|
||||
jaa vast wel.
de GTi motor is wel 100 % toen ik hem kocht liep die echt aardig beroert maar toen had ik er ook al aardig wat centen in gestopt en daarna liep hij echt als een zonnetje. wat bleek nou de lucht massa meter was stuk.(die ding is echt vet duur nieuw) maar goed nieuwe er op gezet nog niet goed. koel water sensoren vervangen nog niet goed. toen ben ik alles aan het vervangen geweest dus elke sensor elke vacuum slangetje gewoon alles. nou toen we daar uiteindelijk mee klaar waren toen liep die echt als de brandweer ! je wilt niet weten hoevaak wij daar al 200 + mee gereden hebben (ik woon jhaa dicht bij duidsland) echt 10 min rijden vanaf de 31 ! dus ja ik heb er echt heel veel lol mee gehad.en eigenlijk maar 1 bekeuring fout parkeren ook nog. jhaa met 2 andere bumpers is die idd zo goed als af. voor de voor bumper moet je wel 2 nieuwe ophangpunten regelen waar je die bumper zeg maar in schuift. want die dingen zijn ook aan bijde kanten weg. en alle kappen zijn ook weg die tussen de bumper en het front zitten waardoor de bumper iets naar beneden hangt van voren. dit komt door een klein ongelukje!
|
||||
|
||||
Zoals hierboven staat, hoop goede dingen aan de auto maar ook nog een hoop te gaan. Komt goed allemaal, vind hem leuk en wil hem nog ff houden. iemand een g60 voorbumper in de bingo??? dan hoor ik het graag.
|
||||
|
||||
Afgelopen vrijdagavond een minimeet in Spaarnwoude, leuke bijeenkomst helaas slecht weer.
|
||||
|
||||
Nu bij de apk, ben benieuwd. Niet te veel onkosten hoop ik.
Wil hem sowieso goed hebben.
|
||||
|
||||
Verslag: na 1,5 uur in de wacht te hebben gezeten , eindelijk aan de beurt.
auto te laag ( of brug te hoog ) , fijne schroefset kreeg de mededeling; rij maar naar de andere lokatie daar is de brug lager . zo gezegd zo gedaan, bij de andere lokatie meteen aan de beurt. Maar helaas afgekeurd; de oranje stadsverlichting mocht dus toch niet en één van de spiegels van een koplamp geeft een verkeerd beeld en tenslotte 1 van de handrem handels op de remklauw moet gangbaar gemaakt worden maar dat zal een kwestie van smeren zijn. Geen dure onkosten dus. wordt vervolgd!!
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 Last edited by Dr.Golf : 03-07-2012 at 20:43. |
|
||||
|
||||
het kan altijd erger. je hebt inmiddels weer een goede reden om bezig te zijn.
|