![]() |
|
||||
|
||||
![]() ook dat het slot dan aan de onderkant zit???
want 6 jaar is wel heel lang, volgens mij moest de golf toch wel eerder klaar zijn ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja daarom.. dan zit je slot niet aan de onderkant, of je moet dat kunnen maken op een of andere manier.
Maar je kan er altijd zo'n popper ding inzetten toch .. ik zou zelf gewoon de originele houden denk ik..
|
||||
|
||||
![]() Poehee! Ziet er lekker uit!
|
||||
|
||||
![]() Rickemans, altijd lastig he die zijraampjes
![]() Misha, van 2 1 maken zie ik ook niet zitten. Dan moet ik hem altijd spuiten en krijg je de originele structuur er niet in. Die dingen zijn er met het slot aan de onderkant in het zwart en die wil ik het liefst hebben. Of het hulsje om het cilinderslotje moet te vervangen zijn want die is wit uitgeslagen van de ouderdom. Ben iedergeval blij met de vorderingen. Morgen avond ff wat onderdelen ernaar toe brengen en beetje sleutelen en dan zaterdag weer verder bouwen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Succes Robbie, ik ben eens beneiwud waneer ik hem in het echt kan bekijken.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Thnx Ronnie! Zal volgend seizoen worden. VW Team brabant meeting in Oss ga ik volgend weekend niet halen en daarna begint de winterslaap voor de meeste alweer. Als je naar W'see gaat zul je hem zoiezo zien!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat gaat hem zeker worden.reserveer ik nu nogmaals/alvast een plaatsje in dit witte dingske! |
|
||||
|
||||
![]() nice robbie,
begint er nu echt op te lijken. die cult society dingen worden ook nog wel eens 2e hands aangeboden. en voor de andere optie: er bestaat gewoon bumperspray waarmee je de structuur er weer terug opspuit. soort structuur lak. komt er trouwens nog een achterbank onder die rolkooi of laat je hem gewoon leeg achterin?
Scratch the surface! ![]() -Golf 2 '841.9TDI Last edited by joostvw : 17-09-2010 at 10:47. |
|
||||
|
||||
![]() Worthersee ben ik als het goed is weer erbij, ja kan ik hem inderdaad daar eens bekijken, maar denk wel even aan de rij hoogte he hahaha maar dankzij Furb, weten jullie daar alles vanaf.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Joost, thnx en ja er komt nog een achterbank in, die past gewoon. Moet alleen ff kijken hoe ik dat ga maken met mijn hoedenplank dragers en of mijn hoedenplank er uberhaupt in past met de kooi.
Plaats is gereserveerd rickemans! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat er wel een gat in je hoedeplankdragers te maken is hoor.
ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
|
||||
|
||||
![]() Hoedenplank dragers moet je alleen even twee hoekjes uit die dingen zagen of slijpen. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Heb je een foto Ronnie.. we waren al aan het kijken namelijk maar je zit met dat plaatje onderaan de buis, dan moet je vanaf de zijkant van je steun inzagen zodat je 'm erin kan schuiven, en dan mss dat uitgezaagde stukkie terug bevestigen op een manier zodat je alleen een rond gat ziet..
|
||||
|
||||
![]() ik heb mn hoedeplank steunen nog niet bekeken. maar ik denk dat dit wel gaat:
![]() ik denk dat misha dit bedoelde. zodat je dat losse stukje er later van boven in schuift.
|
||||
|
||||
![]() Motivatie...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo ja, dat uitgezaagde stukkie er later terug vast zetten vanaf de onderkant denk ik dan..
|
||||
|
||||
![]() Geile foto ampi, zeker weten motivatie..alleen jammer voor die jongen dat de mijne vetter wordt :P :P Sorry voor de eigendunk..laat ik het maar 'trots' noemen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() komt vast wel goed,ik zou er persoonlijk alleen niks aan cleanen,lekker origineel houden dat greepje ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hee Robbie, wel vet hoor, die zwarte GTI-striping boven de dorpels...
|
||||
|
||||
![]() Vandaag weer druk bezig geweest. Nog ff naar de sloop geweest voor een haffeltje clipjes, klemmetje, rubbertjes etc.
Wat kleine details afgewerkt die nog moesten gebeuren maar waar stiekem toch nog wat tijd in gaat zitten. En niet te vergeten... de voorruit. Godver, wat een rotklus zeg! Partij mee lopen klooien samen met Rick! Hij zit er nu voor 85% in..nog 1 hoekje en dan zit ie goed maar daar hadden we allebei geen tijd, zin en vingers meer voor. Rick thnx voor je hulp! Hier een fototje voor het idee! ![]() ![]() |