![]() |
|
|||
|
|||
![]() vandaag verder gedaan met de voorbouw:
nieuwe lampen, nieuwe toeter en de rest is nieuw van over een paar jaar... ![]() stickertjes aanwezig: ![]() remklauw van gisteren gespoten en gemonteerd ![]() tot slot de grill: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eigenlijk is het zonde om ermee te rijden
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Super project!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
![]() hier mist iets:
![]() veel beter: ![]() ![]() 15inch reservewiel: ![]() groene ruit van met een zo goed als nieuwe spoiler: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() sjieke details
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi mooi, altijd leuk om te zien die vorderingen.
|
|
|||
|
|||
![]() Ah, heb ik je hier ook gevonden, kan ik mooi alles even terug lezen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi werk!
![]() (werken wel een aantal foto's in het begin van je thread niet meer)
|
|
|||
|
|||
![]() Super bezig, waar heb je de Hella stickertjes weg?
|
|
|||
|
|||
![]() kennis van mij had ze nog liggen. Staat op kapaza.be ook wel.
een deel van de aangekochte onderdelen(niet alles wordt gebruikt hoor): Momo stuur: ![]() G60 staal(nieuw, 1 exemplaar): ![]() "treser" achterlichten: ![]() Originele speakers: ![]() Knopke voor de verlichting in de koffer met stofhoes! ![]() Niewe bekabeling voor de grootlichten: ![]() nog een fischerbox voor casetten: ![]() stalen ring voor de uitlaat: ![]() Nieuw OEM paneeltje voor de verwarming: ![]() ![]() en dan heb ik nog een hoop prullen mee zoals klinken, gordels, interieur deeltjes, motorkap, koffer, groene ruiten ![]() Dit heeft mijn vader gemaakt voor mij, het is een versterker waarmee ik dan in totaal 6 speakers kan aansluiten....printplaat laten maken, ic'tje gekocht, aluminium casing ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() lichten polieren, 50/50 shot:
![]() wieleke passen: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Met welk materiaal en product polier je die achterlichten? Heb het ook al eens willen proberen.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
gewoon standaard poliermiddel voor autolakken. |
|
|||
|
|||
![]() doosjes meegebracht van in de limburg :mrgreen:
![]() met volgende inhoud * 4: ![]() OEM: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Echt lekker bezig jij.
En wat zijn die stalen G60 velgen mooi he ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() spulletjes zijn toegekomen. |
|
|||
|
|||
![]() bestelling bij vw classic parts:
Kentekenplaathouder GTI Schakelstift lederafdekking voor de pook Stop voor de koffer houder voor eerstehulpkit Motorkapvergrendeling Afdichting voorruit Decoratieve film voor de koffer(zwarte rand rond de ruit) Slotpinnen voor de deuren afdekking sleepoog Kentekenplaat onderlegger Slotplaatje voor de koffer Klemmen voor leidingen(plastiekjes) benzinepompreservoir Hitteschild motorruimte Hitteschild midden onder Hitteschild achter onder |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf, maar heb je nou 2 frequentie drives in je garage hangen?
![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
geen idee wat die dingen zijn, heeft iets met de zonnepanelen te maken. Het is de garage van men ouders |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb er verder geen verstand van, maar mijn ouders hebben ook zonnepanelen en die 2 kastjes worden omvormers genoemd.