|
||||
|
||||
Quote:
Jep, ik ga nu voor primerlook Nu de rest van de wagen nog rolleren....
|
||||
|
||||
Vandaag even de buis van de uitlaatspruitstuk-koeling vervangen door een niet gescheurd exemplaar en gelijk even netjes zwart gespoten.
Daarna de andere plastic onderdelen in de motorruimte behandeld met maguiars, ziet het er weer een beetje netjes uit Weet iemand misschien of er ook een afdekking bestaat in de waterbak voor over het ruitenwisser mechanisme van een Corrado?
|
||||
|
||||
Ziet er weer spik en span uit!!
|
||||
|
||||
Netjes Nigel!
Een kapje voor over die ruitenwisser zou inderdaad wel zo netjes staan.
|
||||
|
||||
En toch, dat originele is mooi, maar wat nog mooier in mijn ogen zou staan is een gepolijst inlaatje en de rest van de kop polijsten wat daar allemaal bij hoort. Geeft de wagen een nog luxere uitstraling als wat die al heeft. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
erg mooie corrie.
|
||||
|
||||
Quote:
Dank u @Ronnie: Als ik de inlaten zou gaan polijsten dan vervalt de hele OEM look, en dat is niet de bedoeling @Chris: Ik heb op internet eens naar afbeeldingen gezocht van motorruimtes van corrado's, maar geen enkele heeft een afdekking over de kant waar het ruitenwissermechanisme zit. Dus ik denk niet dat dit ooit zo geleverd is
|
||||
|
||||
Gewoon een zeer Vaine Corrado zo!
|
||||
|
||||
Quote:
Erg mooie Corrado en dat je hem helemaal orgineel houd vind ik helemaal super. Even over dat afdekplaatje over de ruitenwissermotor volgens mij heb ik nog zoiets liggen. Heb laatst een heel partij Corrado onderdelen gekocht en daar zat dat dacht ik bij. Ga morgen even zoeken of ik het kan vinden. Had dat plaatje bij mn eigen er trouwens ook niet op.
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks, als je eens na zou willen kijken of je die hebt liggen dat zou helemaal super zijn
|
||||
|
||||
Volgens mij heb ik ooit nog eens foto's gemaakt van je corrado. Of ben je niet bevriend met Daimy ? Auto is iig écht een nette bak !
|
|
||||
|
||||
Nigel, kijk anders eens op vortex.
Kwam laatst namelijk een plaat tegen die daar over de hele waterbak van de Corrado ging. Zover ik weet is er hier niet veel voor te Krijgen (heb dit laatst namelijk zelf gezocht). Ga je trouwens niet naar Charity Day? Blijft een dikke bak man!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je Daimy en ik kennen mekaar idd.... @Daimy: Ik denk dat ik al weet welke afdekplaat je bedoelt, maar die is niet OEM he
|
||||
|
||||
Dikke corrado nigel!! Zo hoort een corrado te zijn
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks Mike! Vandaag heb ik de corrado nog een halve cm lager gelegd achter, straks eens kijken of daar nog een beetje mee te rijden is
|
||||
|
||||
Zon kapje wat jij links hebt op de foto heb ik nog voor rechts liggen (van de voorzijde bekeken dan). Maar weet niet of hij op een Corrado past dat zou ik moeten passen bij mn eigen maar die ligt al in de oudijzer container dus ik hoop dat die nog niet leeg gemaakt is. Maar een complete dus die ook over het midden gaat heb ik niet.
|
||||
|
||||
[QUOTE=Vains]Bedankt B-ram, corrado's kunnen best mooi zijn
Hier zijn nog een paar close up foto's... Amen Vains.......
|
||||
|
||||
Zag de corrado net staan bij medi-sport in geleen..maar jij was nergens te bekennen??
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat klopt, ik was beneden in de gym bezig met bodypump Train jij daar ook dan?