|
|||
|
|||
Erg nette Variant!
|
|
|||
|
|||
welke maten zijn dat van wielen, banden, etc?
|
|
|||
|
|||
Booskijkers en een trakke grille.
Ik zou toch vermoeden dat je stiekem toch een vento front leuk vind. Jij bent wel bekent met de AFN blokjes toch. Wel eens wat aan tunning gedaan ?
|
|||||
|
|||||
Quote:
Quote:
Thanks ! Quote:
De wielen zijn van het merk Ronal , 7,5x17 et 35 ( met custommade naafdopjes ) ,met 205/40x17 Nexen winterbanden . Beetje duiste stijl in de naafdopjes aangebracht , met 3 lagen blanke lak erover Quote:
Vento front is misschien ooit iets voor de toekomst Deze motor is bijna nog helemaal origineel , alleen is de turbo ooit eens vervangen door één van een 115 pk passat ( dankzij VVT tuning) , een Pipercross luchtfilter , en een bleedvalve . In de toekomst wil ik nog eens de uitlaat vervangen , en een chip op maat laten maken door VVT tuning .
|
||||
|
||||
Netjes!
|
|
||||
|
||||
mooie mk3 station
vind het interieur wel heel erg dik
|
||||
|
||||
Toch nog even gehobby'd met de naafkapjes
Gerk (beetlefreak) brachtme op een idee Had er al een duitse vlag stijl bijgemaakt ,maar omdat het toch winterwielen zijn met winterbanden ..............
|
||||
|
||||
Inmiddels alweer een grootaantal kilometers weer achter de kiezen , en nog steeds zonder noemenswaardige problemen ,alleen de thermostaat heb ik vorige week vernieuwd , de motor bleef steken op 75 graden ........maar word u weer netjes 90 graden , altijd wel lekker in de kou straks
|
|||
|
|||
Topic ff door gegaan van A tot Z je pakt het goed aan met je vari (Y) er netjes man!
|
|
||||
|
||||
Waar blijft je nieuwste update Wytze !!
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks ! Quote:
Komt eraan Inmiddels op de achterkant ook een Abt embleem geplakt, met een custommade rood onderstripje En dit weekend in Essen een setje nieuwe zwarte koplampen opgehaald , inmiddels voorzien van een set phillips visionplus lampen . Zit een bak licht in deze lampen trouwens ,meer dan in de De lenzen met xenon die er in zaten ! En heb gister de multi-riem en v-snaar nog vernieuwd ,mooi een fris setje erom voor dewinter En zo blijven we wat bezig ............
|
||||
|
||||
het is een erg mooi setje koplampen, maar vind stiekem de andere set toch wat dikker ogen bij dit neusje
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
coole update wytse, ik vind dit wel mooi!
|
||||
|
||||
ik vind dit ook stoerder, maar ieder z'n ding he
doorgaan Wytze !
|
|||
|
|||
Ik vind de koplampen heel dik!! DE lenzen vind ik ook nog steeds super!
|
||||
|
||||
Deze koplampen hebben icm een goede set phillips pitten wel meer licht dan de DE lenzen , en staat wel goed vind ik
Ook wel aardig verschil in donkere lampen en originele die in Thea haar auto zitten .
|
||||
|
||||
Prachtige variant! Al sluit ik mij aan bij een aantal andere forumleden. De DE's stonden beter in combi met het ABT pakket.
|
||||
|
||||
De DE's zijn er ook nog wel , misschien in de zomer er nog eens in
Heb wel een andere kleine update , ik kreeg gister van m'n neefje een set electrisch verstelbaar en verwarmde spiegels voor de variant ! Dat heeft m;n golf nog niet , wel electrische ramen ,maar de spiegels nog niet Compleet met handvaten , schakelaars en complete spiegels , en een deel van de kabelboom ! De bekabeling zit nog niet in mijn auto ,dus mag ik zelf een stukje kabelboom zelf fabriceren . De kappen zijn vandaag al gespoten op het werk , dus die zijn al klaar , kan ik mooi het weekend de rest erin hobbyen Spiegelkappen meteen gecleand, dwz het opstaande randje mooi glad geschuurd , krijg je een mooie gladde spiegelkap van
|
||||
|
||||
Lekker bezig Wytze!
Lampjes staan m goed! |
|
|||
|
|||
Mooie koplampen, gebruikt of nieuw? Zo ja waar heb je ze vandaan?
|