|
||||
|
||||
Na veel wikken en wegen en rekenen toch maar besloten dat de cabrio blijft.
Na de vakantie maar eens op zoek naar een andere motor 1.8 of 2.0 ltr. Met inruil van mijn huidige 1.6 Ltr. |
|
|||
|
|||
Staat netjes op schroefset ouwe
|
|
||||
|
||||
thx
|
|
||||
|
||||
Zo en aangezien we hem gaan houden dan maar weer een oude en tevens nieuwe update
Ff een iphone foto: Ik had al een keer usa schermen gekocht alleen met een flauwe deuk erin en deze weer verkocht. En nu dus weer een setje gekocht en nog een extra scherm gratis erbij gekregen. Deze schermen zijn wel helemaal deukvrij alleen onderaan is 1 scherm wat roestig ,maar dit gedeelte word er toch afgeslepen om passend op een cabrio te maken. Last edited by classic-edition : 23-07-2011 at 18:06. |
|
||||
|
||||
Update: Collor Concept Recaro's + Foto's
Na 1,5 jaar wisselen van creme leder interieurs en zoeken, toch de recaro's gevonden die ik zocht om te laten bekeden in t creme leer.
Collor Concept Recaro's met hoogte verstelling en werkende stoelverwarming! |
|
||||
|
||||
Vandaag mijn "oude" stoelen en achterbank verwijderd omdat deze te koop staan en de collor concept recaro's + achterbank alvast gemonteerd en de stoelverwarming alvast aangesloten voor de koude dagen voor kerst.
Even alvast een foto van de recaro's in de auto om een idee te krijgen hoe t staat. Van de winter worden ze opnieuw bekleed met creme leer net als de deurpanelen. En nog eentje van de auto zelf in de zomerlook 2011.... Binnenkort op matzwarte speedlines met winterbanden,maar eerst dit weekend nog maar even genieten van het mooie weer en open rijden Last edited by classic-edition : 25-09-2011 at 21:06. |
|
|||
|
|||
Zomerlook 2010??
Echt een superdikke cabrio, maar dat heb ik al vaker gezegd. Gr. Maurice |
|
||||
|
||||
Inderdaad een erg gave cabrio!
Wielen staan haar erg goed.
|
||||
|
||||
Als er mensen interesse hebben in de 1.6 motor (100pk) + bak uitlaat kabelboom etc wat nu in de cabrio zit stuur me dan maar een pb deze mag nl voor een zacht prijsje weg. Alles is van 97 en heeft 137 dkm gelopen.
Last edited by classic-edition : 17-10-2011 at 07:21. |
|
||||
|
||||
Mafkees
|
||||
|
||||
Nice Marco!
|
||||
|
||||
...een 5-gaats onderstel had je al, dus dat is een logisch vervolg van dit project...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Ja dat dacht ik ook
|
|
||||
|
||||
Jij boft maar met zo'n vrienden...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker weten maat,erg bedankt voor de tip nog |
|
||||
|
||||
mooie plannen marco
|
||||
|
||||
Je zou er dan ook gelijk een R32 in kunnen monteren...
|
||||
|
||||
Quote:
Alles is mogelijk met de juiste wil en centen |
|
||||
|
||||
200+ PK is al meer dan genoeg voor Marco...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zegt de rijkste man van Tilburg...