|
||||
|
||||
Druk er G-Klasse (W463) unit's in en hij kijkt helemaal zoals Nemo.
|
|||
|
|||
Ik vind het al met al geen porum.
|
||||
|
||||
Zie de laatste tijd veel lage baja's. Stoere look!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
1303 met Subaru Turbo en BMW E46 winterwielen
|
||||
|
||||
heel gaaf! zo zijn ze het dikst! imo
|
||||
|
||||
Quote:
Om even op terug te komen ......wat zijn die koplampen indd afbraak aan deze toch wel mooie kever gewoon die tierelantijn troep eraf ja , 1 stickertje in een raamhoekje kan. Wat ik ook niet snap is waarom hij aan de achterzijde dingen heeft gestickerbomb't vind het er erg slordig uitzien daardoor. Die kever heeft niks extra nodig om op te vallen of waar het ook voor is. Ik heb bij mijn kever ook al meer stickers verwijderd omdat zonder gewoon een stuk netter is (die lelijke groene brede sticker is er ook af nu). Heb er ondertussen ook nieuwe treeplanken op zitten want er zat een knik in zoals je kunt zien en ze rotte onder de auto vandaan ook is ie weer wat dichter bij moeder aarde nu dan op de foto is te zien . Binnen nu en 2 weken gaat de kever weer uit de stalling. Last edited by Kevert : 23-05-2014 at 10:57. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
mijn '54er
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
die van mij mag er ook wel bij toch? |
|
|||
|
|||
Quote:
Nee liever niet |
|
||||
|
||||
tuurlijk wel, een compleet andere stijl, niet iedereens smaak maar ik kan het wel waarderen.
moet wel heel veel werk in gezeten hebben |
|
|||
|
|||
Quote:
thanks, uhm ja... alleen het creëren van de vormen heeft al bijna 4 jaar gekost, dus ja.... er zit hèèl veel werk en tijd in |
|
||||
|
||||