|
|||
|
|||
FEMME hij staat in de verkeerde topic.
|
|||
|
|||
Quote:
Is er ergens een topic te vinden van deze?
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
Welke onderlip is dit eigenlijk? |
|
|||
|
|||
Mijn Volkswagen Polo G40
Naam: Eric Auto: Volkswagen Polo Coupe Kleur: Donker Groen mett Bouwjaar: 1994 Motor: -Cilinderinhoud/ liters/ cc 1.3 1272 -4 cylinder,Compressie met blower supercharger (watergekoeld) -Licht aluminium, doorvloei cilinderkop -G40 Motor Swapped -68mm poelie. -Glader net gereviseerd -Samco slangen -Bewerkte gaskleppenhuis -Dumpvalve HKS - Schache Scherpere Nokkenass -Benzine druk regelaar -Olie cooler,Met thermostaat -MSD IGNITION !!!!! -MSD Bobine C -MSD 2 Step -MSD Blaster -MSD Chips -Magnecor Bougie kabels -Afgesteld door Jeroen Dik hem zelf!!!!!! -Chipped BY JD Uitlaat: Groupe N Knalpijp (supersprint) Velgen: ECHTE BBS RM 15Inch 7j Voor 8j Achter Banden: Toyo proxes T1 Carrosserie: -Achterklep kenteken&Logo weggewerkt -Ruiterwisser achterzijde verwijderd -Ruitenwisser voorzijde MONO wisser -Getinte ruiten (gecoad) -Blauwe Undercar neon (led) -Rondom verlaagd -Andere Koplampen (inpro headlights) -Embleemloos voorgrill -Strobo's in knipperlichten -Neon In de auto (led) -Home made hoedeplank Vwlogo -Corrado Claxon -Chroom sloten en pinnen, rondom. -Zachte remblokken -Xenon van Ray -Achterklep Strak -Achterbumper gecleant en kenteken uitsparing gemaakt(netjes) Onderstel: -Remschijven intern Gev Brembo voor ,G40 remklauwen -ophanginspoten vooraan Torsion Stang -5 versnellings sport versnellingsbak (net gereviseerd By Joep (msr Crew) ) Interieur: -Leer intrieur Orgineel SUPER NETJES!!! -Leer versnelligspook/zak -Turbo druk meter -Volt meter -Momo sportstuurtje -Turbo Timer HKS -Olie temp meter Hifi: -Head unit Jvc Kdavx2 -Tft Klapscherm 7 inch -4 DLS filterboxjes -DLS tweeters -DLS woofertjes -DLS ovalen 165 serie -DLS CA21 versterker -DLS UR12" subwoofer -DLS A6 versterker -DLS kist home made (met bas reflex poort) -DLS kabels & zekering -Ground Zero condensator, met powerblock -Splitter met volt meter -Navigatie systeem -Kinitik HC1800 in mijn kleine polotje -Camo ALARM !!!!! vermogen: ... pk . 771 kilo Wensen : -VR6 Turbo in de Polo. -Meer vermogen !!!!! Fotos : Foto: For Street Race PM Me !!!!!! Last edited by Beetlefreak : 23-08-2009 at 17:22. |
|
|||
|
|||
mijn polo (staat trouwens te koop)
|
|
||||
|
||||
MOOOOI!
Jan
|
|||
|
|||
Nu compleet gestript voor wederopbouw. |
|
|||
|
|||
leuk man
welke onderlip heb je? |
|
|||
|
|||
Ik rij zonder onderlip, zoals je ziet past die er niet meer tussen.
Gr, Pim |
|
|||
|
|||
oh ok dik
dan heb ik t verkeerd gezien,hij ligt erg mooi laag |
|
||||
|
||||
Quote:
Die past er hendig onder mijne lag nog lager en ik had er een golf cabrio lipje onder gemaakt! bouwjaar 92 karmann uitvoering lip |
|
|||
|
|||
Ik denk dat als ik er die nog onder maak dat die maar een kort leven beschoren is met al de drempels hier. nu schuurt de bumper al over de grond.
gr |
|
||||
|
||||
daarom had ik die lip eronder gemaakt om de 10meters hier zitten drempels... ik ken het probleem in een woonwijk..
de verf sprong me om de oren dus dan maar beter die lip die beschadigd.. de tunnelversteviging was bijna geheel door geschaaft!! |
|
||||
|
||||
Mijn Derby:
|
|
||||
|
||||
Hebbe, hebbe, hebbe !!!
|