|
||||
|
||||
Prachtig om te volgen
|
|||
|
|||
Quote:
Komt van eerste model twingo af blijkbaar, via via gekocht die dit bij (exclusieve) oldtimers inbouwde als beroep. Kwam laatst pas achter, heb nu ook de verbinding tussen stuurhuis en stuurkolom van een twingo gebruikt. Wel origineel golf 1 stuurhuis gewoon nog. |
|
|||
|
|||
Bijna zes jaar verder, respect hoor! Alleen het beste van het beste, zoals het hoort.
|
||||
|
||||
Super gaaf al die engineering parts! I love it!
|
||||
|
||||
Nog steeds een super project, wel blijven posten hier hoor!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Helemaal mee eens hehehehe. |
|
||||
|
||||
blijven posten! super update's
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ziet er super uit
|
|||
|
|||
Nieuwe op maat geharde assen en kineten, zou zeker goed moeten zijn voor 1000Nm. (Eerst set originele assen verstelbaar gemaakt om de juiste lengte te bepalen)
Nieuwe Ecumaster ADU7(AIM verkocht) Ecumaster |
|
||||
|
||||
Damn, dit is toch wel een heel ruig project hoor...wordt zo te zien nergens op bespaard!
|
||||
|
||||
Wow....inderdaad heeeeeel ruig.
|
|
||||
|
||||
ECUMASTER!!! Tof om te zien dat meer mensen de weg naar deze fantastische producten weten te vinden!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Eigenlijk door Brian93 overgestapt (en een tuner waarvan contact zwaar slecht was) Afgelopen zondag nog even gesproken met de mannen van ecumaster NL in Leeuwarden en eens gezien wat het nu echt kan. Echt fantastisch!!! Moet er nog even langs voor info over de Haldex controller en of ik het met 1 PMU ga redden. Zitten 15min van me vandaan ong. Spullen heb ik nu allemaal bij Johan van VVT gekocht! Nog 1 water methanol pomp en dan kan ik in principe al beginnen met de bedrading. Aangezien ik daar 0 ervaring mee heb gaat dat nog leuk worden... Tevens ook voor de AP klauwen rondom nieuwe revisiesets besteld.. |
|
|||
|
|||
Misschien heb ik het gemist , maar wat voor Motor komt hier in ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
20vt, 1.8->2.1 700pk is al een hele tijd de planning. Eerst de koets zover afmaken, motor laatste. Hangt overigens al wel pas erin met MK4 (vibratech) steunen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat gaat iets geven! Dan kom ik er 500 te kort
|
|||
|
|||
Supermooi project om te volgen!
Wat zijn de voordelen van ecumaster ten opzichte van AIM? Ik was me aan het oriënteren op AIM icm een KMS computer maar ben een beetje onkundig op dit gebied... Je hebt zoveel spullen gekocht, komt er ook een compleet nieuwe kabelboom in? (canbus?) En gebruik je dan niks van de originele kabelboom? Gr. Cees |
|
||||
|
||||
Voordeel is dat je alles bij elkaar hebt van 1 fabrikant wat afgestemd is op elkaar. Is wat makkelijker met de documentatie. Hoewel de combo KMS met AIM niets mis mee is.
Zelf ook voornemens om mijn gechipte G60 op digi1 t.z.t te vervangen door een ecumaster black, kan waarschijnlijk ook met de classic maar je wilt in de toekomst altijd meer. Waarom? Controle over alles. Alles nieuw van computer, kabelboom tot sensor/acuator. Loopt zoveel mooier dop de laatste type nieuwe type injectoren i.p.v. ev1. Maakt al een groot verschil naar sem-sq en dan nog de mogelijkheid naar vol seq. Tevens ben ik voornemens om een vw motorsport 16vg60 van een vriend hiermee op te bouwen. Want die blijft anders ook hangen in het digi1 tijdperk. Volg dus met belangstelling de projecten van Extremy en GolfKaatsheuvel. Het is een flinke investering maar als je een project voor jaren aangaat is het de investering waard.
|
|||
|
|||
Het ecumaster scherm is wat uitgebreider dan de AIM MXS strada die ik had(nieuwe eigenaar gaat er een KMS MD35 aan hangen), maar ga er vanuit dat de versie met datalogger ook wel meer kan dan de strada.
Kabelboom wordt idd geheel nieuw, en ook via canbus. Moet hier nog veel over leren aangezien ik daar ook weinig tot geen verstand van heb. Binnenkort ff langs de importeur voor meer info.. Wil het graag zelf gaan maken ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je omtrent het maken van de kabelboom vragen hebt, dan stuur je me maar een berichtje. Ik ben zeker nog geen expert maar zou een hoop vragen moeten kunnen beantwoorden |