![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dikke bumpers idd, met teardrops velgen, in het centrum van lwd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat kan niet.... zit thuis, rika is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Aha, ik zag zijn auto wel staan en zijn 5 collega's die voorbij reden zeiden over de bak dat hij lag te slapen, dus ik nam aan dat het Alberto was.Maar hij was het dus niet. Excuus. Gefeliciteerd dan maar.
Cars. Golf 7 tdi. Seat mii Golf 2 GTI 84' (origineel ned) Last edited by Tiefleger : 01-11-2010 at 21:07. |
|
||||
|
||||
![]() Vanavond op de A20/A16 een mooie lage witte golf 2, met kenteken FN-TG-**.
|
||||
|
||||
![]() Tegenover de volvo garage op industrieterrein de hemmen in Sneek staat al vanaf maandag een grijze Scirocco GT uit '84 aan de kant van de weg. Kenteken 69-KGT-9
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat is rickgt denk ik ![]()
|
||||
|
||||
![]() Kawasaki groene Golf zonet gespot in Drachten
![]() Verder nog een erg nette, lage, witte Golf 2 op de stationsweg en later op de dwarsvaart ![]()
|
||||
|
||||
![]() witte audi 100 op de a12 richting den haag, had tjaap niet een witte??
|
||||
|
||||
![]() Die had ie ja
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en weer zat ik 1 nov thuis ...dan is namelijk Moeder de vrouw jarig ![]() 2 nov was ik weer aanwezig René ![]() en Sape (in dit geval ) lag idd te slapen . ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag tussen Nieuwegein en Houten op de A27 in de file (uiteraard): rode T3 "Strandweer".
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zaterdagavond om 18:37 uur in nabij de Teldersrode in Zoetermeer een blauwe verlaagde Golf 1, kenteken begon met KF-38 ??
En mijn vriendin heeft rond 11:00 vanochtend een blauwgrijze Golf 1 met rolkooi op een trailer getrokken door een T4 gespot op de A2 nabij Breukelen. Last edited by Dirk : 07-11-2010 at 02:40. |
|
||||
|
||||
![]() Gespot, vrijdagmiddag in Leeuwarden, vanaf het Europaplein tot aan Bilgaard, zo rond half drie.
Vette Passat, met een blonde dame erin. Volgens de funliner op het kenteken was de auto ook van haar. ![]()
|
|||
|
|||
![]() @ edut: foto's van 'die blonde' mag je ook wel posten hoor
![]() p.s. mooie antenne ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die heb ik niet, alleen deze. En dankje ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanochtend bij de Anac in Breda een witte Golf 1 GTI uit '82 of '83 met wit/rode achterlichten.
|
|
||||
|
||||
![]() Vandaag net voor de maasbrug richting Roermond een Blauwe Golf 1 Cabrio met dikke bumpers en hoogglansverdichte ATS Cup (ATS Cup Limited?).
|
|
||||
|
||||
![]() groene derby op verbreed staal bij het oude ziekenhuis in Sittard, rond 12u
|
||||
|
||||
![]() Lage gele kever in de Pieter Nieuwlandstraat in Utrecht
Groen/witte T2 bus langs de Hoofdstraat in Zeist Grijze Polo (6N?) in diezelfde Hoofdstraat in Zeist Allemaal tussen 13:00 en 14:00