|
||||
|
||||
Quote:
En Gooi nog bedankt voor de Tip vandaag 1-1
|
||||
|
||||
Bij mij ook een keer de pijp eraf geknalt, die sloeg tegen de achterkant van mijn koplamp aan. Daarna een gekinkel, en glas eruit
|
||||
|
||||
Quote:
das helemaal schrikken maar best wel grappig voor de eerste keer |
|
||||
|
||||
Haha, ja.. nu doe ik er van deze klemmen om;
Dan klapt de slang eerder als de klem
|
||||
|
||||
Dat zijn de betere klemmen!
|
|
||||
|
||||
aan de caddy niet veel update's alleen dat deze volgende week de schorsing in gaat.
dus kan ik in de winter mooi rustig het vnt gedeelte van de turbo schoon maken en andere kleine dingen in orde maken |
|
||||
|
||||
Doe je goed Evert
|
||||
|
||||
Quote:
mijn vrouw heeft nu een auto van de zaak gekregen alleen voor woonwerktverkeer dus overdag staat altijd de Seat thuis dus vervoer is er wel En daar komt nog bij dat geen vast werk heb, dus kan ik het geld wel anders gebruiken en anders rustig sparen totdat we de wegenbelasting bijmekaar hebben zien we dan wel verder Maar hij caddy gaat zeker niet weg |
|
||||
|
||||
Dacht dat tie als Taxi gebruikt ging worden
|
||||
|
||||
Quote:
nee camper , matras achterin en een hefdakje |
|
||||
|
||||
Quote:
hahahahhaha ..... jammer idd van regeling. ma vooruit geld in de kas moet er zoizo |
|
||||
|
||||
toch maar weer eens een update:
turbo is weer schoon, het hele vnt gedeelte uitelkaar gehaald deze zat helemaal vast. Ik heb denk ik wel een eetlepel roet eruit gehaald nu weer lekker fris ook het probleem met het stinken en grijs roken opgelost, namelijk een veer in de brandstofpomp geknapt van de vervroeger. nu een frisse pomp van de sloop erop met garantie, deze vanmiddag bij Gooi optijd gezet. laatst ook al een setje goedgekeurde afn verstuivers erin gedrukt al met al ze rijd weer heerlijk, pakt goed op en rijd mooi op 1 tot 1,1 bar druk. en nog ander nieuws.........geen schorsing voor de caddy we rijden lekker door. zo het staat gaat de auto van mijn vrouw de deur uit dus iemand nog belang bij een Seat Cordoba 6k2 van mei 2003 met asv tdi geschat vermogen ongeveer 140pk Last edited by ewcaddymk1 : 28-02-2014 at 20:53. |
|
||||
|
||||
Mooi dattie weer goed loopt maat!
|
|
||||
|
||||
helemaal toppie ..
wat doet dat ding in de belasting ..
|
||||
|
||||
welke?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
klopt |
|
||||
|
||||
Heb m ook gezien Ligt buiten mijn budget, maar wat een vette huif is dat zeg
|
||||
|
||||
Bieden kan altijd Bernhard, niet geschoten is altijd mis...
|