|
||||
|
||||
Die wielen maken deze corrado erg erg mooi zeg!
Goed bijhouden he ... |
|
||||
|
||||
Wereld van verschil
Wielen zijn erg mooi geworden Nigel, breedte goed uitgekiend zo. Maarre, dat kan (desnoods alleen achter) nog wel iets lager toch zeker?
|
||||
|
||||
Quote:
De breedte was gewoon goed gokken Lager gaat echt niet meer. Ik heb de schroefset al op zn hardst staan en achter moet ik eigenlijk nog een extra bumpstop ertussen leggen. En hij ligt ten opzichte van de band net zo laag als met de RF's
|
|||
|
|||
Quote:
Welke commentaar verwacht je dan??? Dit is gewoon een dikke Corrado met de juiste wielen!
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, mag positief en negatief commentaar zijn natuurlijk. Misschien is er wel iemand die het 3x niks vindt
|
||||
|
||||
ik vind het in iedergeval top, nette stance met een dik wiel
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou ok dan, dan vind ik het niks, niks en niks.
|
||||
|
||||
Quote:
Wacht maar tot ik jou tegenkom Chris
|
||||
|
||||
Hij is inderdaad echt super dik zo!
|
||||
|
||||
geile scheisse zouden ze hier in dorp zeggen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, geile scheisse ist immer gut jah Vandaag even een extra bumpstop geplaatst links- en rechtsachter, nu loopt hij nauwelijks meer aan Alleen wilde ik de wagen even laten uitlijnen gister en toen kregen ze de stuurstang rechtsvoor niet los. Dus morgen even langs de monteur en dan kan ik hem vrijdag opnieuw laten uitlijnen
|
|||
|
|||
Erg dik!
Paars, gouden combi is mooi! Ik had alleen andere velgrandstickers geplakt en gewoon 1 tegenover het ventiel, maar da's bijzaak Zondag Speed met deze wielen eronder?!
|
||||
|
||||
Zeer dikke combinatie (zou wellicht rondom wat mogen zakken maar idd zonde om de kasten te rollen bij deze)....complimenten!!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je De velgrandstickers zijn origineel voor BBS LM velgen, ook horen er origineel 3 stuks in te zitten per velgrand Zo waren ze origineel... Ik ga zondag niet naar speed want ik heb schoolexamens komende week @Jens: Op sommige foto's lijkt hij een beetje hoog te liggen, in werkelijkheid valt dit reuze mee... Lager gaat denk ik echt niet want dat aanlopen kost mij mn schermen, als hij dan eens flink zou inveren dan heb ik een knik in mijn schermen, en dat is niet de bedoeling
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 03-03-2010 at 21:43. |
|
|||
|
|||
Als het orgineel is begrijp ik waarom je het hebt gedaan...
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
als je het topic had gelezen ook
|
||||
|
||||
Vandaag even op de brug geweest met de C en na flink wat inspanning hebben we de stuurstang toch nog los weten te krijgen, daarna direct de wagen even uitgelijnd. Mark bedankt
|
||||
|
||||
Gister mijn nieuwe VW logo gekregen voor de achterkant van de C.
Zoek de verschillen Bij de VW dealer zijn deze niet meer verkrijgbaar maar Theo kon nog een nieuwe regelen, bedankt voor het meenemen naar de Speed meeting. En Ronnie bedankt voor het meebrengen naar het zuiden
|
||||
|
||||
Graag gedaan hoor,.
Wist niet dat die zo slecht was dat logo, en even die vingervlekken eraf halen straks he.. Gr Ronnie