![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oke past dus gewoon,dacht omdat er nog een cilinder bij zit in de breedte.
Maar een heel gaaf project,blijf het zeker volgen!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nou past niet zomaar ![]() maar alles valt pas te maaken he ![]() enigste wat wel beetje kut is dat je het rad zelf uit moet gaan vinden is weinig informatie over en alles moet je zelf maken want turbo spruitstukken of inlaat spruitstukken zijn niet tekoop ook geen flenzen ofzo en daar zit toch best werk in om alles uit tezoeken ook bij de VW zijn onderdelen lastig te krijgen omdat deze motoren niet voor de europese markt gemaakt zijn gaat dus hellaas meer tijd inzitten als ik gedacht had maar goed waar een wil is is een weg he
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() Laten we eerlijk zijn Corne, Dat is toch juist het mooiste aan een project
![]() Ben wel benieuwd naar meer foto`s en updates! |
|
||||
|
||||
![]() Dan valt het zeker niet mee,maar wel een uitdaging natuurlijk.
Toch respect dat je het aandurft,zelf zou ik het niet aandurven. Maar wel super zo,n 5 pitter!! Geluid zal ook wel oorstrelend worden!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat is ook zo alleen wil hem voor wortelzee af hebben he ![]() foto,s komen in de kerst vakantie de planning is motor op bouwen en remmen eronder plaatsen en messchien beginnen aant spruitstuk degene die er aan zou beginnen heeft het toch af laten weten zat daar al 1,5maand op te wachten ![]() we zullen zien wat het wordt
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() das mooie kutzooi corne! komt vast weer goed!! wij zijn zaterdag begonnen aan de mk1 4x4.
|
|
||||
|
||||
![]() Misschien heb ik er overheen gelezen, maar waar komt die 5 cilinder origineel uit?
![]() Erg vet project! ga zo door ![]()
|
|||
|
|||
![]() golf 5, of tt nieuw type wat ik zo weet, misschien nog wel meer hoor.
|
|
|||
|
|||
![]() volges mij is dit blok al veel ouder. Tis ook geen turbomotor he
![]()
|
|||
|
|||
![]() Zover ik het begrepen heb, is dit een US Mk5 Rabbit motor..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat maakt het uit...kan enkel maar goedkomen lol
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
tis idd een us golf5 motor van 2007 zijn de zelfde motoren als ttrs alleen geen turbo en geen fsi en alleen in de us vanaf 2005 geleverd de ttrs heeft iets groter inlaat kanaalen en inlaat kleppen zijn zelfde als een 2.0 16v tfsi uilaat kleppen kanaalen zijn gelijk ook heeft de ttrs een uitlaat nokkenas versteller en een us 2.5l niet die heeft alleen een inlaat versteller krukas drijstangen ect ect zijn het zelfde maar de nieuwe rs3 wordt ook uitgerust met de 2.5l tfsi 340pk en de geruchten gaandat vw ook eeen hele europese lijn 2.5l gaat produceren kortom de 5cilinder lijn komt weer helemaal terug ![]() zoals ze het bij vw zeggen de kracht van een 6cilinder en het verbruik van een 4cilinder ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb net even een uurtje jou project door gelezen.
![]() Ik dacht dat ik een groot project had, maar als ik naar die van jou kijk dan stelt die van mij nog niet zo heel veel voor ![]() In 1 woord, geweldig, en je hebt er ook wel veel verstand van zo te zien ![]()
|
|||
|
|||
![]() heej lambal heb je die ouwe scania zuigers nog afgegeven ???????
|
|
|||
|
|||
![]() staat ook nog een 2.5 mk5 met schade tekoop op marktplaats.
|
|
|||
|
|||
![]() hedde die pizzaborden der al onder zitten?
|
|||
|
|||
![]() zo even weer een kleine update
heb de algelopen paar maanden niet veel gedaan geen zin/tijd/winter depresie ![]() daar door ook worthsee 2011 uit mijn hoofd gezet ![]() maar goed de turbo heeft een plaatsje gekregen en er is een begin gemaakt aan het spruitstuk ook heb ik het 2kamer airbox systeem van de ttrs gekocht dit wil ik combinatie met de itb,s gaan maken is wel stervens duur maar ziet er echt gelikt uit goed over nagedacht bij audi ![]() motor is al geboord en gehoond wil eerst alle aanbouw delen pas maken dan kabelboom pas maken op motor en daarna pas opbouwen wil de motor zo orgineel mogelijk als de ttrs op bouwen maar dan met bigturbo en itb,s ![]() motor ruimte wordt nu aangepakt door de spuiter alle gaten dicht en naden door gelast ook moest er wat plaats gemaakt worden voor de turbo en down pipe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() is zo leuk te volgen
|
|
||||
|
||||
![]() Hey Corne geil ventje
![]() Wa lees ik nou?! gij en gin WSEE 2011? Blijkt het toch een iets te groot project te zijn om het binnen die maanden af te krijgen?! Nou goed als ik een bietje ken en uitreken wat het allemaal kost dit project zal het zeker genoeg kosten allemaal, ach ja het jaar daarop is er ook weer een Wsee ![]() Keep up the good work ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ziet er goed uit maar wat zit daar nou in? hoe werkt dat? |