![]() |
|
||||
|
||||
![]() netjes laswerk weer frank!
|
||||
|
||||
![]() 3 jaar alweer!?
![]()
|
||||
|
||||
![]() 2, hij gaat het 3e jaar in, time flies when you're havin fun!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() CEH bak had ik een tijdje terug nog te koop, zijn dat speciale bakken ofzo?
|
|
||||
|
||||
![]() niet echt speciaal maar wel lekker kort en met gebout kroonwiel, daar kun je dus een sperdiff inzetten.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Samengevat, Korte CEH bak + pktjes = Fun³ ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb je topic is door gelezen super wat je aan het doen bent.
Wij gaan zelf ook een auto omzetten voor op het circuit, waar heb jij de rollen carbon vandaan om ik kan niks vinden en die draag armen. ga zo door blijf het volgen. |
|
||||
|
||||
![]() Hey thanks!
carbon en hars heb ik bij http://www.bacuplast.de/ vandaan kan ook hier die hebben alleen geen los weefsel: http://www.en.carbon-europe.com draagarmen komen bij http://scch-heads.com/ vandaan heb je ook een topic of wat foto's? |
|
||||
|
||||
![]() qiuck question:
eerst stralen dan kooi erin of eerst kooi erin en dan stralen? denk zelf het laatste? |
|
||||
|
||||
![]() Eerst stralen, dan behandelen/spuiten, dan rolkooi erin zou ik denken.
Als je de kooi erin bouwt en dan gaat stralen beschadig je de kooi toch? Of wordt die in kleur mee gespoten?
|
||||
|
||||
![]() wordt inderdaad in kleur meegespoten
|
|
|||
|
|||
![]() echt een gaaf project dit!
vroeg me nog wel een paar dingen af. met wat voor remmen ga je rijden? als je met deze auto trackdays gaat rijden, kom je dan geen topsnelheid te kort met deze bak? verder mn complimenten, lees altijd met veel plezier alle updates |
|
||||
|
||||
![]() Thanks!
Remmen worden waarschijnlijk wilwoods, je hebt hele mooie lichte setjes voor 13" Bak is voor t circuit sowieso niet te kort, daar kom je toch niet aan je topsnelheid met uitzondering van de Nordschleife misschien, maar dan nog is de bak lang zat, heb wel een excel waar t uitgerekend is, zal ik vanavond eens posten. alleen op de snelweg draait het misschien wat teveel toeren om comfortabel te zijn, maarja, dan doen we wel oordoppen op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb er nog geen fotos van, wij beginnen met het blok gaat mooi rustig aan zal het wel allemaal posten als alles af is dan zit niemand ook op fotos te wachten haha.
bedankt voor de links suc6 verder |
|
||||
|
||||
![]() kwam nog wat binnen vandaag als voorbereiding op mooi spul:
overigens schiet t met t laswerk ook lekker op, laat ik later wel weer effe wat van laten zien |
|
||||
|
||||
![]() is dat voor je camber te stellen? of voor een veerpootbrug?
|
|
||||
|
||||
![]() Voor de camberplaten inderdaad:
Voor deze bad-boys ![]() ![]() Moet alleen eerst naar t rdw om het chassisnummer te verplaatsen voordat ik deze erin zet |
|
||||
|
||||
![]() Intrax
Goeie keus! |
|
||||
|
||||
![]() Jup Intrax, heb met Henk een mooi setje kunnen samenstellen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() neem aan dat je de camberplaten er in gaat lassen?! hoe ga je dat doen met je chassisnummer? omdat hij toch in je rechterveerschotel staat.
|