|
||||
|
||||
Quote:
Het was gezellig Nilus, die bak roest loopt niet weg.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Eindelijk weer eens tijd om iets te doen dat ook het melden waard is.
Ook links was de onderkant van de stijl verrot, tijd om die eens aan te pakken. Een Hoekie van Hooky Eerst een stukje inkorten zodat de koets versteviging kan blijven zitten. FF passen. Alleen nog een lasapparaatje erbij en weer een stukje verder. Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 12-01-2011 at 21:10. |
|
||||
|
||||
JIPPIE, eindelijk weer een update!
Wat een werk is dat he plaatwerk? Zit altijd erg veel voorbereidend werk in. |
|
||||
|
||||
Quote:
Is idd veel werk, helaas ook niet helmaal mijn ding.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Vanmorgen even verder gegaan met de onderkant van de deurstijl.
Hooky hoekje gelast en geslepen. Omdat dit dubbel plaatwerk is, ook de binnenkant afgelast. Normaal kom hier niet bij, maar bij mij (nog) wel. Toen heb ik meteen de deur maar even kaal gemaakt (man wat is zo'n ding zwaar als alles er nog op en aan zit) en getest of de "gap" nog in orde is. Ik moet zeggen Me very happy. Paul.
|
||||
|
||||
Top, jij ook weer wat gedaan aan de kever
Ben zelf ook weer wat aan het knutselen, de temperatuur is gelukkig een stuk aangenamer
|
||||
|
||||
Quote:
Van het kort zagen/slijpen van die blauwe krijg je het wel warm
|
||||
|
||||
Na lang geen tijd en inspiratie gehad te hebben, vanochtend toch (heel rustig) weer eens wat gedaan.
Dit stukje plaatwerk heeft een aantal dunne stukjes, ook de puntlasjes waar het oude paneel mee vast zat komen niet in de buurt van het nieuwe paneel. Dus tijd voor wat reparatiewerk. De bovenkant van het schutboard heeft een vers (breder) stukje metaal gekregen, doordat het iets breder is kan ik alle puntlas gaatjes gewoon lekker dicht scheiten. Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 12-02-2011 at 21:52. |
|
||||
|
||||
respect voor al het werk wat je doet. word een mooi ovaaltje!
Gr
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx, ik hoop het
|
||||
|
||||
Alle gaatjes zijn weer dicht. Ook dit deel zal nog een dun laagje tin/lood krijgen, als ik de hoekjes heb gerep. kan ik weer aan de volgende klus beginnen.
Paul.
|
||||
|
||||
Vandaag verder gegaan met de reparaties in de kofferbak.
Door dit gat gaat normaal een M8 boutje om de tank vast te klemmen, heeft een beetje aandacht nodig. Na wat aandacht ziet het er een stuk beter uit. Nadat ik de bovenkant weer aan de kokers had vastgelast, kon eindelijk het klimrek eruit. Dat ziet er alweer een heel stuk opgeruimder uit. En weer los van het onderstel, nu kan ik er weer in gaan staan en alles netjes aflassen. Paul.
|
||||
|
||||
Dat is net even anders! netjes!
Nog veel laswerk aan de body? Succes! Gr
|
||||
|
||||
Quote:
Uuhh....ja, ik ben nog wel ff bezig
|
||||
|
||||
Denk het ook wel ja.. Zie laatste foto die Paul heeft geplaatst
|
||||
|
||||
Gisteren begonnen aan het instaleren van de Tilton pedalenset.
Even passen zodat het gat op de juiste plaats geslepen kan worden. Gat zit erin en ook heb ik even de stuurkolom gemonteerd, nu kan de juiste plaats gezocht worden. De steun (bovenkant) is van dik plaatmateriaal zodat dit sterk is. de zijkanten zijn wat minder dik, dit is alleen afwerking. Paul.
|
||||
|
||||
wat een werk wordt hier verzet! Knap staaltje werk.
|
|||
|
|||
Wow, nu ik dit zie ben ik wel serieus benieuwd wat je hiervan gaat maken!
Dit projectje zal ik volgen grtz |
|
||||
|
||||
zitten ze niet heel hoog of heb je zulke grote poten?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij staat de carrosserie nog niet op de bodem |