|
|||
|
|||
nette auto ook even bij geweest.
|
||||
|
||||
Dankjewel voor het commentaar, ik moet zeggen heb geen Hilux gezien van Rijkswaterstaat en ja ik weet het ik reed te hard maar het was zo lekker leeg op de weg, en op 13"kun je zeker harder dan 120 haalde namenlijk vandaag op de navi zelfs 178Kmh en dan dus 6500toeren draaien hahaha.,
En inderdaad de auto stond er erg mooi ja op de rode loper. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Wie foto`s heeft mag ze hier plaatsen hoor..
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dikke kar hahaha
Leuk toch... En Betrapt..nog even snel de wielen gepoetst...en alles een beetje zwart gemaakt. Thanks to Marcel.. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 29-03-2009 at 20:52. |
|
|||
|
|||
Quote:
PS. zoals bij bijna elke golf 2. 1 achterlamp deed het niet. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik reed net over de brug, zag je onder me door rijden. en wagen kwam me bekend voor. Gr. Sebas |
|
||||
|
||||
Heb nog wel een mooie foto ronnie.. Van onser beide velgen op 1 plaatje zal hem vanavond even uploaden.
|
||||
|
||||
Deze foto!
|
||||
|
||||
Erg leuke foto ja...
|
||||
|
||||
Quote:
Poetsen op een rat . haha, stond er weer netjes voor zo te zien
|
||||
|
||||
Die van Ronnie is geen rat das een oldskool cruiser..... Daar mag je heel erg op poetsen.
|
||||
|
||||
Quote:
het kan ook wel een edel-rat zijn |
|
||||
|
||||
Hahaha het is een Muskus-Rat Der Köning unter die ratten!!
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
oldskool cruiser vind ik ook wel een mooie benaming...
en de staat van ronnie zn classic`s mogen/MOETEN blinken! het zijn echt nog mooie! houden zo...
|
||||
|
||||
Die velgen zijn ook nieuw gekocht dus geen 2dehandsjes... Dus ja daar moet je wel even zuinig op zijn.
|
||||
|
||||
stondt er weer netjes bij! en die wielen moeten ook blinken
|
|
||||
|
||||
Zoals sommigen al wisten was het treffen in Assen het laatste wat ik met deze wagen ging doen. Sinds afgelopen woensdag staat de golf stil, hij start wel nog maar slaat niet meer aan, ik denk zelf dat dit te maken heeft met het feit dat de zekeringen en relais een aardige klap hebben gehad met die regen schade van pas. Nu is dus ook mij de zin over om met deze wagen nog verder te gaan. Ik heb besloten om een andere te gaan halen voor even en wat te sparen voor een andere GTI, heb mijn oog laten vallen op een brons metallic 1.3 MH Golf MKII van 1986 met 169.000 kilometer op de klok.
De wagen staat in Nijmegen en de prijs is een lachtertje incl APK. Dus een jaartje lekker kachelen. Ik ga natuurlijk wel wat delen van de golf afhalen en die onder de 1.3 plaatsen zodat het toch een leuk karretje wordt, zoals: Verlaging-> of nieuw of deze... Veerpootbrug. Amerikaanse bumpers. Rolkooi-niet nodig in een 1.3 maar wel mooi.. Complete uitlaat. Voorstoelen. Sportstuur. Achter ramen. Instalatie. Velgen. En dan wil ik kijken of deze dan toch ook nog Mat Mexico Beige gaat worden. Ik zal kijken of ik Dinsdag foto`s kan maken van de auto aangezien ik dan erna ga kijken.,. Vriendelijke Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Foto`s van de 1.3MH..
Vind het op de foto`s best een nette wagen.. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Leuke aankoop. Stond in Nijmegen te koop volgensmij