|
||||
|
||||
Quote:
Geen probleem, zet maar hier neer die LT
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
die bus stond vorig jaar op Spa te koop, serieus apparaat.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
info over de airride?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Blijft mooi een strakke T3 zonder Tupperware, strak laag goeie set wielen! I love iT
|
|
||||
|
||||
Ben me ook steeds meer aan het oriënteren op airride voor mijn T3, iemand deze sets wel eens gezien/iets van gehoord?
http://www.airride-system.pl/zestaw...w-t3-p-278.html De basisset komt op iets meer dan €900,00 op basis van TA-technix poten.
|
|||
|
|||
Dat valt me serieus mee, maar hoe laag krijg je m dan? Ik ben ook aan het kijken naar air voor mijn T3.
Ik ga binnenkort even langs een bedrijf die wel een offerte wil maken om hem zo laag mogelijk te krijgen. |
|
||||
|
||||
vrij vertaald uit het pools
VW T3 De voorste set gebouwd op het nieuwe sport-schokdempers MTS of TA-Technix die voor andere Achterste hulpstukken zbodowano dus kon de auto zo laag mogelijk te verlaten - om dit te doen in een auto moet je de originele bouten waarmee het voorjaar knippen en schroef armaturen met schroeven aan de auto. De luchttoevoer aan de bovenste fitting centraal poduszku. Traploos instelbaar - u kunt de auto zich op verschillende niveaus. Beschrijving: De basisset is een goedkope manier om de lucht-RIDE. Ontworpen voor mensen die niet de zorg voor de show en snelheid, maar willen kunnen op de grond te liggen bij de rally auto en verhogen wanneer u probeert om de drempel van de release te overwinnen. De snelheid van handelen vergelijkbaar met voertuigen met NIVO-systeem. Kit stelt u in staat om elke as afzonderlijk te controleren en niet de mogelijkheid van verlenging sluiten. U kunt altijd een aantal onderdelen te kopen en uit te breiden deze set op een sneller systeem. Inclusief: - Tank: 15l 206 / 530mm (optioneel andere en klem) - Compressor 380C (eventueel andere compressoren Viair) - De drukschakelaar: druksensor en relais VIAIR (optioneel Switch met ingebouwde relais) - Controle: 2 pneumatische schakelaars AVS - Manometers: DUAL VIAIR 2 "160PSI - 1pc of 2x 1.5" VIAIR (extra manometer voor de tank) - Hardware: Marco-Garage Aluminium - Kussens: RUBENA 2 -bałwankowe 130 (optie 3-sneeuwpoppen en ringen) - Kleppen: geen (onnodige) - De luchtkanaal 10mm: geen (onnodige) - Air slang 6mm: 25m - Aansluitingen: Quick-automatische (optioneel metalen schroef) - Aftapkraan 1 pc De prijs en de lijst van de gebruikte componenten is uiteraard indicatief en voorbeelden. Iedereen kan zijn eigen set van veranderende individuele elementen en dus de prijswijziging te componeren. No air-RIDE kits zijn niet gecertificeerd en op de openbare wegen goedgekeurd. NB - soms moet je kunnen afdichten beslag op het lek op de auto |
|
||||
|
||||
toch maar beter niet? T3 is ook redelijk zware auto, is dat allemaal wel berekend ...
maar blijft me interesseren |
|
|||
|
|||
Zou het er niet zomaar op gokken om het uit polen te laten versturen..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wwwwant?
|
||||
|
||||
Mijn vader heeft een paar weken een T3 camper projectje gekocht,
IMG_20150827_195323 by Flat412, on Flickr Paar uur later kreeg ik van een vriend van me al een mooie Rendering 11947846_10204750631073730_5133219090399532708_o (1) by Flat412, on Flickr
|
|||
|
|||
Daar valt wel wat leuks van te maken! Heb je ook foto's van de binnenkant?
Quote:
Als er problemen met de levering zijn of met het product lijkt het me lastiger op te lossen. Heb geen ervaring met online aankopen in het buitenland, misschien toch maar eens proberen |
|
||||
|
||||
De binnenkant is gewoon de halfe caravan die ze erop geplakt hebben
20150825_200844 by Flat412, on Flickr
|
||||
|
||||
Quote:
Mij ook Nu nog werk genoeg aan de bus maar wellicht in de toekomst.. Overigens zou ik niet bang zijn om iets uit Polen te bestellen hoor.
|
||||
|
||||
Gaaf ding trouwens, die camper!
|
||||
|
||||
Quote:
ach, dat werk viel toch mee ook hier niet de eerste keer dat ik iets uit polen haal, why not ... |
|
||||
|
||||
Quote:
haha, die half jaar oude dame wil me nog wel eens van het werk afhouden